Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, denne filmen hadde jeg gledet meg til og den skuffa ikke!

Det vil si, det var noen minutter på slutten da jeg trodde klisjeene skulle ta helt overhånd (det er mye klisjeer i filmen, men de er av det gode slaget) DA blei jeg et lite øyeblikk skuffa, men så ... !

Det skulle vært enda flere minutter med Streep, men der hun var med var det underholdning på høyt nivå som Team Antonsen ville sagt det, det var storspill, gnistring, humor, spenning ... ikke ett øyeblikk kjeda jeg meg (bortsett fra det nevnte minuttet).

Løp og se den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den for en måneds tid siden, og gleder meg til den kommer på kino her i Norge, tror nok jeg skal se den igjen. Uansett er den et must i dvd-hylla når den tid kommer! :)

Skrevet

Jeg så den i København i helga. Syntes den var bedre enn jeg hadde trodd! :)

Skrevet

Da gleder jeg meg til å se den. :hoppe: (Bare ordet Prada får nå meg til å hoppe da. :ler: )

Skrevet

Tja.. den var underholdene i starten, men syns den ble dårligere og dårligere mot slutten... Syns jeg :)

Skrevet
Gleder meg til å se den! :hoppe:

Jeg også :hoppe: Det virker som en film som jeg kan like :)

Gjest Gjest_*Anne*_*
Skrevet

Har nettopp lest boka - og DEN var kjempebra.

Gleder meg til filmen.

Skrevet

Ja, dette er nok en film jeg kommer til å gå og se. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Digget denne. Streep er genial. Min kjære likte den også. :) Har ikke lest boka, vurderer å skaffe den nå.

Skrevet

Jeg leste denne boka i desperasjon etter underholdning på en strand i Thailand..

Men makan til overfladisk, urealistiskk fjas skal du lete lenge etter.. Og så hadde den ikke en gang humor.. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...