BergensAnd Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Åh, denne filmen hadde jeg gledet meg til og den skuffa ikke! Det vil si, det var noen minutter på slutten da jeg trodde klisjeene skulle ta helt overhånd (det er mye klisjeer i filmen, men de er av det gode slaget) DA blei jeg et lite øyeblikk skuffa, men så ... ! Det skulle vært enda flere minutter med Streep, men der hun var med var det underholdning på høyt nivå som Team Antonsen ville sagt det, det var storspill, gnistring, humor, spenning ... ikke ett øyeblikk kjeda jeg meg (bortsett fra det nevnte minuttet). Løp og se den!
Hilde Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg så den for en måneds tid siden, og gleder meg til den kommer på kino her i Norge, tror nok jeg skal se den igjen. Uansett er den et must i dvd-hylla når den tid kommer!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg så den i København i helga. Syntes den var bedre enn jeg hadde trodd!
loffen Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Da gleder jeg meg til å se den. (Bare ordet Prada får nå meg til å hoppe da. )
Gjest Gitte Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Tja.. den var underholdene i starten, men syns den ble dårligere og dårligere mot slutten... Syns jeg
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Gleder meg til å se den! ← Jeg også Det virker som en film som jeg kan like
Gjest Gjest_*Anne*_* Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Har nettopp lest boka - og DEN var kjempebra. Gleder meg til filmen.
Anglofil Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, dette er nok en film jeg kommer til å gå og se. Mvh Yvonne
Catzy Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Digget denne. Streep er genial. Min kjære likte den også. Har ikke lest boka, vurderer å skaffe den nå.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg leste denne boka i desperasjon etter underholdning på en strand i Thailand.. Men makan til overfladisk, urealistiskk fjas skal du lete lenge etter.. Og så hadde den ikke en gang humor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå