ZIBRA Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Tenkte kjøpe foundation fra pureluxe, men de har bare foundation brushes i storpakker.. Noen som veit hvor jeg kan finne en rimelig en?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Body Shop og Make-up Store har gode børster
Gjest elze ii Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Men det er vel forskjell på en vanlig foundationbørste og en til mineralsminke? Min foundationbørste er helt flat og ganske hard, omtrent som en malepensel. Jeg har aldri tenkt på å bruke den til mineralsminke. Jeg bruker en stor kabukibørste til min ID foundation.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det er en annen sort børste du har. Den du har brukest til concealer og flytende foundation, mens den til mineralsminke(og pudder) er gjerne stor(alt etter hvor dekkende du vil ha sminken) og myk., som denne http://www.pureluxecosmetics.com/images/brush1.jpg Til TS; såg forresten nå at det var utsolgt for I.D børster på SN. Men vil som en annen her også anbefale Body shop sine børster. Ikke så dyr, men veldig god.
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ikke kjøp fra body-shop værtfall! Kjøpte en der, og det stiner helt forferdelig råttent og syntetisk
Gjest Blanca Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Min fra Body Shop stinker ikke. Jeg har kabukibørsten fra ID, men den er så grov at jeg får utslett og flammer i ansiktet av den. Den store fra Body Shop er perfekt til mineralfoundation for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå