Snasen Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Titt her. Representerer disse bergenserne et typisk "bergensk" utseendet? Jeg har alltid trodd at Bergensere var litt kjekke, men så drar jo dialekten en god del ned da. Så tittet jeg på bildene over her (kanskje ikke helt representativt?) og ser at mytene om de kjekke bergenserne slår sprekker. Har jeg tatt så feil? Noen som har noen andre nettsider med flere bergensere jeg kan se på? Sånn at jeg har mer å gå på liksom.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Fysj! Det skal jeg tenke på neste gang jeg blir opphisset av dialekta deres
Gjest Bergen i mitt hjerte Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Mener du at folk i Bergen er mindre pene ut i fra disse FÅ bildene???????????
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Mange av disse bildene er jo tatt på typiske studentsteder, så mange av disse menneskene er nok tilflyttet, tenker jeg..... Hilsen vakker bergenser!
TheHairyToothfairy Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg forstår ikke tråden. Hva var galt med disse menneskene, og hvor står det at de er fra Bergen? Jeg bor i Bergen, men ikke faen om jeg er herfra.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Hva var galt med de menneskene? Forøvrig kjenner jeg mange fra Bergen og alle er kjempepene
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Det der var bare teit. Henge ut folk på nettet som "ikke pene" og jøss ( De er fra Bergen i tilegg ) er det muuulig
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Herlighet..... Kanskje du skulle legge ut et bilde av deg selv, si hvor du er fra, og så kan vi andre dømme hele byen din etter hvordan du ser ut
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 og ikke heter det "eg Æ fra Bergen", heller!!!! Så det så!!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jupp. Alle bergensere jeg kjenner sier eg e fra Bergen. Endret 2. oktober 2006 av Bellatrix
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 bergensere generelt er en kvalm rase. ← Det er du og som kan stigmatisere mennesker ut i fra en by de bor i.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Jupp. Alle bergensere jeg kjenner sier eg e fra Bergen. ← De sier ikke Bergen, men Bærgen
Gjest Bellatrix Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 De sier ikke Bergen, men Bærgen ← Sant nok. Noen sier også jeg, eller "jej" med sånn mellomting melleom e og æ, men alle sier e så vidt jeg vet.
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 så rart at alle gjestene kommer og spyr over tråden med at bergensere er så kvalm og stygg rase..... Møkkagjester!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #20 Skrevet 2. oktober 2006 så rart at alle gjestene kommer og spyr over tråden med at bergensere er så kvalm og stygg rase..... Møkkagjester! ← å pass kjeften din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå