Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Kan noen forklare meg det? Når jeg går, sklir stepsene alltid av foten og legger seg som en klump inne i skoen!? Også er de så små, så de varmer ikke føttene heller, synes jeg. Enten så er det et konsept med steps jeg ikke har forstått, eller så har stepsene ikke forstått mine føtter.
Karamba Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Er det ikke det at stepsene går kant i kant med skoen slik at det ikke viser at du har sokker på deg. Dersom du f.eks. går med kortbukse el.l. Kan ofte bli klamt å gå barbent i enkelte sko...
Krista83 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Steps er ganke fornuftig i grunn.. Det er ikke alltid like pent når sokkene viser, og som karamba sa så er det ikke så deilig å gå klam i sko...
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg syns ikke steps funker, for de vises jo! Jeg har ihvertfall 3 par sko som jeg gjerne skulle brukt steps i, men i alle sammen går stepsene over kanten på skoene...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Steps fungerer kjempebra når du ikke vil at sokkene skal synes over skoene. Men steps passer selvsagt ikke i alle sko. Var skeptisk til steps før, men når jeg hadde prøvd de 2-3 ganger så ble jeg forelsket! Det finnes også en annen variant, en som dekker bare tærne, såvidt opp på sidene langs foten og litt bak på hælen. Det er virkelig uvant å gå med, meg veldig behagelig når man blir vant til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå