Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Jeg er ikke helt normal tror jeg!

Når jeg la meg igår.. begynte jeg å gruble. Hadde nettopp fått en deilig natta-melding fra han og ble liggende og glise for meg selv..

Helt til tankene kom..

Jeg kjenner jo på meg at dette begynner å bli noe annet enn hva livet har gitt meg de siste 7 årene. Vi snakker daglig og "forholdet" vårt er blitt forpliktende. Det er jo helt supert, og han er absolutt den type mann jeg vel har venta på og ønsket å treffe.

Hva grubler jeg på da... Joda  :overrasket:  jeg grubler på om det er noe jeg kommer til å savne dersom singel-tilværelsen min nå blir over! Ble nesten litt trist der jeg lå.... tror jeg kommer kommer til å trenge en aldri så liten "sørge-periode".

Jeg har hatt det moro disse årene... mye moro!! Flere ferier med venninner både hit og dit. Ferier både med og uten barn. Vi har vært en utrolig sammensveiset venninnegjeng som har ledd noe så helt ufattelig mye..

Ikke det at jeg tror at et forhold til en mann vil sette en stopper for mine vennskap. Det blir ikke å skje.. for det er jeg veldig bevisst på. Men mere liksom den friheten til å mingle med menn!!  :sjenert: ..

Hmm... mingle med menn... den var ny, selv for meg!!

Ikke det at jeg spreller fra mann til mann altså....så dere må ikke misforstå... men jeg har likt følelsen av frihet ... til å velge...

Er jeg helt spinn spikka gal i det kortklipte hodet mitt???

Jeg som jo gleder meg til å være sammen med han ikveld..... blir nesten litt satt ut av meg selv..

håpløse Sofia lufter tankene...

Disse tankene er helt normale. Det er en omvelting for deg og selv om det er en positiv ting som skjer så må nok det også berabidet oppe i hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har hatt så fin helg! ;)

jeg blir grønn av misunnelse, fortsatt 10 dager til jeg treffer kjæresten igjen, :sjenert: slitsomt å bo i forskjellige land, men det går det og, og heldigvis er det ikke for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse tankene er helt normale. Det er en omvelting for deg og selv om det er en positiv ting som skjer så må nok det også berabidet oppe i hodet ditt.

Tenk. Vi har pratet om dette også! Det har liksom vært mine "hemmelige" tanker. Men jaggu spurte han meg ikke om det en dag. Om jeg liksom trodde jeg kom til å savne noe ved mitt liv etter at jeg traff han. Dette var noe han hadde tenkt på selv også, helt sånn flyktig liksom, så hadde han tenkt at jeg også kanskje hadde tenkt disse tankene. Og det hadde jeg jo! Etter vi hadde lagt oss en kveld, pratet vi leeenge om dette. Utrolig så godt man prater ilag når man ligger slik og ser i taket i mørket liksom...i armkroken..

Etter denne "lett mitt hjerte" samtalen, så skjønner jeg at jeg virkelig har truffet en mann som er helt super, og helt etter min smak. Normalt så grubler jeg alene på mange ting, har hatt vanskeligheter med å si ting høyt tidligere, men med han som er så flink å sette ord på sine tanker, så har det vært mye lettere for meg også, å prate høyt om følelser og slikt.

Det føles så utrulig godt, å klare å prate rett fra hjertet. Jeg er ikke vant til det, overhodet, men med han så blir det naturlig å være åpen og ærlig. Tenk på den korte tiden vi har kjent hverandre, allikavel føler jeg meg trygg på han. Vi har vel allerede pratet mer enn hva jeg gjorde med min eks som jeg bodde sammen med i 8 år!!! Iallefall så føles det slik.

Jeg går bare rundt og gleder meg til neste gang jeg får se han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles så utrulig godt, å klare å prate rett fra hjertet. Jeg er ikke vant til det, overhodet, men med han så blir det naturlig å være åpen og ærlig. Tenk på den korte tiden vi har kjent hverandre, allikavel føler jeg meg trygg på han. Vi har vel allerede pratet mer enn hva jeg gjorde med min eks som jeg bodde sammen med i 8 år!!! Iallefall så føles det slik.

Jeg går bare rundt og gleder meg til neste gang jeg får se han..

KJenner den følelsen selv jeg nå, og det er utrolig godt!

KLem til dg, gleder meg til å følge med på fortsettelsen du din modige dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJenner den følelsen selv jeg nå, og det er utrolig godt!

KLem til dg, gleder meg til å følge med på fortsettelsen du din modige dame!

:klem:

Det er deilig å ha det godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå! Denne tråden gjorde meg bare så glad! Jeg tuller også rundt som singel - uten helt å vite hva jeg driver med bestandig.. Men det er jo moro også ;)

Så ramlet jeg tilfeldigvis innom her og endte opp med å registrere meg jeg også. Håper dere tar godt imot meg..

Jeg bestemte meg for å bli glad i meg, fylle tilværelsen med gode ting, gode venner, turer i skogen, trening, filmer, Abba ;) og annen god musikk, jeg begynte å si ja til ting jeg egentlig syns er skumle, og sist, men ikke minst jeg kjøpte ei kjempefin gullbok :sjenert:

I gullboka skrev jeg hver dag opp en ting som gjorde den dagen verdt å leve... Da får en litt perspektiv, og det tror jeg vi trenger hvis vi tror at vi ikke er fullkomne uten en mann...

Så vil jeg bare si at dette er det lureste jeg har kommet over på lenge! Jeg skal også skaffe meg en sånn gullbok. For det er fort gjort å miste oversikten over hva som er viktig her i livet når man er forvirret og nysingel... Tror fullt og fast på at man kan være fullkommen i seg selv, uten at jeg helt har klart å overbevise følelsene mine om det ennå.

*går til innkjøp av nydelig fin gullbok med en gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pialitta :hoppe: og velkommen til Kvinneguiden og hit til tråden min!!

Annie Lennox har en tekst fra en sang som går slik:

"Everyday I write a list of reasons why I still believe they do exist -

a thousand beautiful things"..

Jeg synes det er så fint. Og det er jo akkurat det Glammy (Glamourgirl) på en måte gjør i gullboken sin.

Viktig å huske på at livet er fullt av gode ting som gjør det verdt å leve... og husk, det trenger ikke å være en mann...

Singellivet kan også være flott og fint...

sa hun som har fått seg kjæreste..... :sexy:

Endret av Sofia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sofia! Så koselig det er her :) Tror jeg kommer til å trives.

Den sangen er kjempefin!!!

Og gratulerer så masse med kjæresten! Etter hva jeg har lest virker han som en kjernekar.

Selv holder jeg på med denne froske-kyssingen, jeg da. Men det er i hvert fall ikke kjedelig - det kryr jo av fine frosker der ute, og en (eller fler?) av dem er nok min prins :hjerter_rundt:

Kos deg med kjæresten din, du Sofia! Det fortjener du!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin tråd, her må jeg fortsette å følge med. Hyggelig å lese romantiske tråder :)

Gratulerer med kjæreste Sofia!

Dere som fortsatt leter etter den riktige frosken (?) : Masse lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

Nydelig fin gullbok innkjøpt i dag :)

Og så er det så nydelig vær ute - det er det første som skal i boken!

Etter et par uker med lett høstdepresjon er Pia på vei opp igjen, det føles herlig.

Snart er det helg også, og da kommer froskene mine frem fra gjemmestedene sine...

Ha en flott dag alle sammen :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig du er! De med krone har ekstra potensiale har jeg hørt...

Jeg veksler mellom 2 vanlige, ganske søte frosker, og en vortete padde som ikke vil la meg være i fred... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom 2 vanlige, ganske søte frosker, og en vortete padde som ikke vil la meg være i fred...  :hoho:

Hehe... så morsomt... og pussig at du sier akkurat det. Når jeg hadde lagt meg igår tenkte jeg på denne tråden og ditt innlegg om frosker... og da kom jeg til å tenke på at etpar av mine frosker.... var padder!!! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Uffa, ikkje snakk om padder då!! Ingen av dåkke kan slå sjefspadda eg gjekk ut med i 6 veker i starten av sommaren i år. Padda mi forfølger meg tom på jobb!! Og froskar både med og uten krone har eg sett lite til, men eg trur kanskje eg kan få auge på ein igjen snart, og det gler eg meg til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, herregud, hva er det med de paddene?

Man tror de er helt normale, hyggelige frosker til å begynne med, og så viser de seg i all sin vortete prakt når man endelig begynner å slappe av. ÆSJOGFYSJ!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, hva er det med de paddene?

Man tror de er helt normale, hyggelige frosker til å begynne med, og så viser de seg i all sin vortete prakt når man endelig begynner å slappe av. ÆSJOGFYSJ!

:sjenert:

Hei alle kvinnesjåvinister!

Gå og vask munnene deres. Frosker, padder og lignende er ikke bra ord for menn.

Hadde dere likt det om menn kalte dere for slimåler og gjødselbiller kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kvinnesjåvinister!

Gå og vask munnene deres. Frosker, padder og lignende er ikke bra ord for menn.

Hadde dere likt det om menn kalte dere for slimåler og gjødselbiller kanskje?

HAdde du vært en av de med krone på, hadde du sikkert ikke følt deg så truffet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...