Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist å høre at du var blitt syk,dette skulle jo være din helg! Men han virker som en skikkelig grei kar som vil dulle og dalle med deg selv om du er syk.

Håper kvelden blir knall,og lykke til! Tråden din er fortsatt spennende lesning. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hei og lykke til! Måtte berre legge eit spor her, for dette verkar jo som tråden- der- deltakarane- får- litt- morro. Og det hadde jo unekteleg gjort seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper helga di ble fin - dvs at du tok i mot mannens tilbud og var hos han. :sjarmor: Selv om du var pjusk og halvveis!

Det må vel ikke være sånn at man MÅ være på sitt mest eksklusive for å "fortjene" å være på en eller annen form for "date"? Jeg vet at jeg oppførte meg direkte atalt et par ganger tidlig i bekjentskapet til han som nå er kjæresten min :sjenert: Men det gikk bra - og nå har vi det såååå fint!

lykke til - jeg (også!) venter spent på fortsettelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. Fredag ble til lørdag og lørdag til søndag.. og så til mandag... og jeg har ikke vært hjemme :sjarmor:

Var innom hjemme igår bare for å gå på do!! Hehe!! Jeg må hjem en tur... hvorfor det! Jeg må på do! :ler::ler: ..Hallooo.... jeg har to bad!!.. Det nytter ikke! Jeg må hjem!

Jeg har hatt det sååå deilig. Har akkurat snakket med en venninne på telefonen og hun sa, jeg hører at du har hatt det bra, jeg ser gliset ditt foran meg!

Vi har spist mat og drukket vin og øl i helt kose-moderate mengder. Jeg har snufset og hostet og vært småslapp, men det har vært helt greitt. Jeg skjønner det nesten ikke selv. Den svartens medisinen gjør meg luft-full :overrasket:

så det har holdt hardt etpar ganger, her gjelder det altså å knipe som faen!! Så det har resultert i litt smerte i magen.. sykt!.. men det fikk så være. Såå godt kjenner jeg han altså ikke, og promping gjør jeg uansett ikke foran noen!! Er da kvinne må vites!

Helgen har vært deilig og sløv, jeg har gått uten sminke etterhvert... og det føltes helt greitt! Var ute å spiste igår, søndag, etter at jeg hadde vært hjemme og dusjet og stashet meg, de har jo så gode Buffalo Wings og gratinerte fajitas på Peppes! Og det MÅTTE jeg bare ha!

Og jeg fikk altså IKKE LOV til å dra hjem igår! Så her sitter jeg da, på kontoret mitt, etter 4 timer søvn... småtrøtt, men det er det verdt!!

Nå er det 2 uker til vi har barnefri igjen.. Men på torsdag skal vi på konsert med Elvira Nikolaisen (tenk at han vil det da!), så det kan jo bli koselig. Må sjekke at det ikke er utsolgt (minne seg selv på!).

Livet er sinnsykt uforutsigbart! Det har jeg oppdaget til fulle nå!!

Ha en flott uke dere flotte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes bra ut. Håper det fortsetter i samme retningen for deg!

Ser ut for det egentlig! Snufs... Vil også være forelsket. Er egentlig litt småbetatt av en fyr,men lenge til jeg får noe å skryte av her iallefall :hoppe:

Lykke til,og go for it girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt normal tror jeg!

Når jeg la meg igår.. begynte jeg å gruble. Hadde nettopp fått en deilig natta-melding fra han og ble liggende og glise for meg selv..

Helt til tankene kom..

Jeg kjenner jo på meg at dette begynner å bli noe annet enn hva livet har gitt meg de siste 7 årene. Vi snakker daglig og "forholdet" vårt er blitt forpliktende. Det er jo helt supert, og han er absolutt den type mann jeg vel har venta på og ønsket å treffe.

Hva grubler jeg på da... Joda :overrasket: jeg grubler på om det er noe jeg kommer til å savne dersom singel-tilværelsen min nå blir over! Ble nesten litt trist der jeg lå.... tror jeg kommer kommer til å trenge en aldri så liten "sørge-periode".

Jeg har hatt det moro disse årene... mye moro!! Flere ferier med venninner både hit og dit. Ferier både med og uten barn. Vi har vært en utrolig sammensveiset venninnegjeng som har ledd noe så helt ufattelig mye..

Ikke det at jeg tror at et forhold til en mann vil sette en stopper for mine vennskap. Det blir ikke å skje.. for det er jeg veldig bevisst på. Men mere liksom den friheten til å mingle med menn!! :sjenert: ..

Hmm... mingle med menn... den var ny, selv for meg!!

Ikke det at jeg spreller fra mann til mann altså....så dere må ikke misforstå... men jeg har likt følelsen av frihet ... til å velge...

Er jeg helt spinn spikka gal i det kortklipte hodet mitt???

Jeg som jo gleder meg til å være sammen med han ikveld..... blir nesten litt satt ut av meg selv..

håpløse Sofia lufter tankene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle store forandringer i livet krever tilvenning. Jeg gikk jo gjennom det motsatte da jeg forlot min eks etter sju år - for det første var det kjærlighetssorgen, men noe annet var å venne seg til at livet er litt annerledes som singel.

Du har vært singel omtrent like lenge som jeg var i forhold, tror jeg, og det er jo ikke rart om du må gjennom en slags prosess, og kanskje sørge over de tingene som er annerledes. Men husk også på at livet i forhold har en del positive sider som kanskje oppveier det du "mister"? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor forandring.

Det er en prosess du må gjennom da.

Ja, en "sorg" over det du mister, men prøv å ikke helt miste fokus på å glede deg over det du får også?

En forandring er ikke bare et tap. Men det betyr ikke at du ikke har lov til å sørge over det tapet du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, en "sorg" over det du mister, men prøv å ikke helt miste fokus på å glede deg over det du får også?

Det skal jeg ikke gjøre. Jeg nyter øyeblikket jeg!

Det er jo egentlig bare tull av meg disse tankene.. men de kommer nå av seg selv da.. Godt å få det luftet ut her!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke tull av deg, og det er helt "lovlig" å ha disse tankene også.

Det viser at du er et reflektert menneske som ikke bare hopper inn og ut av ulike livssituasjoner uten å tenke deg om, og det synes jeg er positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... mingle med menn... den var ny, selv for meg!!

Ikke det at jeg spreller fra mann til mann altså....så dere må ikke misforstå... men jeg har likt følelsen av frihet ... til å velge...

håpløse Sofia lufter tankene...

Jeg sitter med en liten bismak i min munn Sofia.

Hva er det som plager en kvinne når hun sliter med og ikke kunne"velge" lengere og har vært singel i mange år? Hvis du mener du har et greit liv sånn som du har, hvorfor ikke bare avslutte denne innblandingen i en ny person.

Syns du skal være så voksen og heller si det til denne personen, trur han fortjener en kvinne som er bedre enn deg når du først har begynt og simulerer med disse tankene.

L.i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...