Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Så utrolig kjipt! Sånne duster gidder vi bare ikke, ikke sant?

Lykke til i kveld, og husk at vi venter på oppdatering! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en dust! :overrasket: Men neste gang noen foreslår stadige endringer/utsettelser så sier du kanskje nei med en gang, og foreslår en annen kveld :sjenert: (ikke meningen å være ekkel eller noe sånt, altså!!)

Min erfaring er at når noen holder på sånn, da er det ikke verdt det! Om du gidder å snakke med han utover i uka, så kan du jo det, men det kan du jo vurdere, bla. på bakgrunn av kveldens date ;)

Så da ser du - det er overhode ikke noe galt i å avtale å møte flere menn ;)

Lykke til i kveld, får håpe kveldens kavaler er hyggeligere!

- gleder meg til oppdatering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG selv om du bor i "lille" tromsø så kjenner jo ikke alle hverandre uansett.

Jeg har bodd der selv, så jeg tror ikke det er noen fare for det. Er som når jeg flytta hit, og noen sa "å er du fra Tromsø? ver du hvem iseling er?" ja seff. jeg kjenner jo alle i tromsø :ler:

Kos deg masse i kveld. Må følge med på denne tråden altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mandag og helgen er over.

Lørdagens date ble rett og slett såååå bra! Jeg dro hjem fra bursdagsfeiring rundt kl. 21.30, skiftet klær i en fart. Fiksa på make-up og møtte han ca 22.30. Da hadde vi meldt og han foreslo hvor vi skulle møtes. Positivt synes jeg, godt at noen tar en avgjørelse.

Vi møttes på en trivelig bar med fantastiske drinker og det var ikke noe rart liksom i det hele tatt. Fant en fin tone med en gang. Pratet og sjabbet avgårde. Han har masse humor så jeg lo og lo. Veldig morsomt. Han var interessert i alt mulig, ungene mine, familien min, søsken, jobb, tidligere jobb, tidligere liv...

Det var deilig å være sammen med en som virkelig liker å prate.. for det gjør jeg...

Etter etpar timer vandret vi litt videre.. møtte en bekjent av meg... de hilste pent og pratet lett. Det var også veldig bra synes jeg...Interessant å se hvordan han liksom er med andre mennesker også.

Vi dro fra byen i halv to tiden... jeg grublet litt.. men tenkte.. pytt pytt.. jeg tar sjangsen.. og ble med han hjem. Hadde ikke drukket noe særlig, så hadde liksom full kontroll...hehe!

Han hadde da eget hus. Stort og fint. Og ryddig!!! PUH!! hihi... merkelig hva man liksom ser etter når man kommer inn i et hjem for første gang. Som typisk mann DIGER flatskjerm... (kan ikke forstå at dette er et must i alle menns liv)... men greitt nok.

Jeg var iskald etter å ha ventet på Taxi i byen en stund og og drakk bare te. Vi satt i stuen og pratet til klokken 07.00!!! Da var jeg helt fullstendig utslitt.. og kjempetrøtt... gjespet laaaaange gjesper.... hehe...

Jeg ble værende... og det var bare kos...

Igår var vi på kino... det er jo også koselig.

Vi skal absolutt møtes igjen.... det var hans ord.... og det vil jeg iallefall gjerne..

Så det var oppsummering av helgen....

Flirer... jeg klarer jo ikke å holde noe hemmelig for dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så positivt :)

Da tenker jeg du har gjort ditt valg, det var jo relativt enkelt å velge her. Testen var lett: Hvem møter opp?

Fint at du storkoste deg, og at dere vil møtes igjen.

Holder fingrene krysset for deg jeg, dette er jo koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så positivt :)

Da tenker jeg du har gjort ditt valg, det var jo relativt enkelt å velge her. Testen var lett: Hvem møter opp?

Fint at du storkoste deg, og at dere vil møtes igjen.

Holder fingrene krysset for deg jeg, dette er jo koselig :)

Smiler. Ja jeg koste meg, og som du sier.. valget ble lett. Er egentlig letta nå.. over at han andre ikke møtte opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg for snille piker vet du :)

Det er en grunn til alt som skjer.

Ja, mange klisjeer å komme med, men i all hovedsak vil jeg vel bare si: fint at det ornda seg.

Og kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Nytt håp for alle oss som er litt nede i dumpa for tida også. Sånne historier liker vi! :klem:

Jeg blir i godt humør av å være her kjenner jeg. Jeg har hatt en fin lørdags-og søndagskveld. På tide!

Jeg har tatt mot til meg og invitert han på middag på torsdag etter jobb. Da har vi begge ungefri.

Det er lenge siden jeg har laget mat til en mann!!... tror jeg satser på kyllingwok... den kan jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornuftig! Du skal lage noe du er god på, og noe som passer til en torsdag - altså ikke noe pretensiøst. Utmerket plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som du har hatt en knallhelg (fra lørdag, vel og merke :sjarmor: )

Bra med oppfølging, og lurt med middag.

Ser fram til videre oppdateringer.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...