Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

(selv om stakkaren eventuelt måtte tåle tiara ved husvask, og barbiesengetøy....)

Hysterisk morsomt!!!!

:legrine:

Den mannen som er så heldig at han får deg Glammy... måtte jo bare prøve seg på at disse bagatellene betydde noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en fornuftig jente glamourgirl, og jammen ikke så ulikt den prossessen jeg fortsatt jobber meg igjennom.

Tiara ved husvask...strålende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Jeg er blitt syk, så grusomt syk! Har bihulebetennelse, og har ligget til sengs siden tirsdag. Skrekkelig vondt gjør det også! Har fått antibiotika og det begynner å bli lettere. Men hjelpe meg vel så ufattelig mye snørr og gørr! Helt jævlig for å si det på godt nordnorsk!

Jeg vil jo på besøk i helgen!!!! BUhuhuuuuuuuuhhhuuuuuuu!!!!! :grine::grine:

Typisk!

Han vil at jeg skal komme uansett. Men GUD hjelpe meg så usexy jeg føler meg! Hoster og snørrer meg uten stans... Hoven i ansiktet og i det hele tatt ikke slik jeg ønsker at han skal se meg. Så dette må vurderes...

Kom til meg, sier han... så skal jeg fyre i peisen og så kan du ligge på min sofa og være pusk i formen i stedenfor å være hjemme alene...

Kjenner at det frister å få litt omsorg og stell akkurat nå.. men jeg vet da svarte...

Hva sier dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er villig til å ta vare på deg og få besøk på den måten, skal du ihvertfall legge merke til at dette er antakeligvis en mann som liker deg skikkelig godt, og kanskje også en det er verdt å gi en skikkelig sjangs.

Så utrolig koselig av ham.

Om du velger å gå tror jeg bare du kan svaare på, det må du jo kjenne etter på formen. Har du feber enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Nei jeg har ikke feber. Men snufser og hoster en del. Jeg tenkte jeg skulle legge meg i badekaret nå. Skikkelig koke meg litt! Kanskje kan litt egenpleie hjelpe på formen. Det bruker da det ikke sant!

Jeg klarer nok ikke å si nei. Han har vært på nattevakt inatt og skulle ringe meg når han stod opp for å høre om det var noe jeg trengte så skulle han dra å handle. Han er jo sååå hyggelig!

Jeg drar nok! Ja jeg gjør nok det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt, og prøvd å se så bra ut som jeg kunne - og tatt imot litt omsorg. Og så vet du jo etterpå om han er en fyr å satse på i en sånn situasjon, etter å ha sett deg på ditt ikke absolutt beste!

God bedring! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omsorgsfull i tillegg, og vil ha deg på besøk selv om du er syk, vil stelle for deg og gi deg den omsorgen du trenger, allerede etter såpass kort tid, jo denne synes jeg du skal holde fast på og gi en sjangse.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode! Jeg kjenner at formen ble bedre av et bad, og nå har han akkurat ringt meg også :hjerter_rundt:

Tenk om han er Mannen!!!!!

HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...