Sofia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 17. oktober 2006 (selv om stakkaren eventuelt måtte tåle tiara ved husvask, og barbiesengetøy....) ← Hysterisk morsomt!!!! Den mannen som er så heldig at han får deg Glammy... måtte jo bare prøve seg på at disse bagatellene betydde noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #102 Del Skrevet 17. oktober 2006 *dulter litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #103 Del Skrevet 17. oktober 2006 Høres ut som en fornuftig jente glamourgirl, og jammen ikke så ulikt den prossessen jeg fortsatt jobber meg igjennom. Tiara ved husvask...strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #104 Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk Alive! Tiara ved husvask er veldig bra for å få litt glamour i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #105 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har mascara når jeg trener også jeg, og gir beng i om det er usporty Liker meg selv best med mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #106 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ikke sant? Man skal pynte seg for seg selv, og gjøre det en føler seg vel i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. oktober 2006 #107 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tiara, Glammy - tar du opp konkurransen med Kristine Koht nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. oktober 2006 #108 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har bare to, altså.... *pirker med høyre stortå i gulvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. oktober 2006 #109 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har én, kom jeg på... burde vel egentlig bruke den litt innimellom, den er jo fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 19. oktober 2006 #110 Del Skrevet 19. oktober 2006 tror tilogmed det syns på meg i dag hva jeg drev med i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei jenter! Jeg er blitt syk, så grusomt syk! Har bihulebetennelse, og har ligget til sengs siden tirsdag. Skrekkelig vondt gjør det også! Har fått antibiotika og det begynner å bli lettere. Men hjelpe meg vel så ufattelig mye snørr og gørr! Helt jævlig for å si det på godt nordnorsk! Jeg vil jo på besøk i helgen!!!! BUhuhuuuuuuuuhhhuuuuuuu!!!!! Typisk! Han vil at jeg skal komme uansett. Men GUD hjelpe meg så usexy jeg føler meg! Hoster og snørrer meg uten stans... Hoven i ansiktet og i det hele tatt ikke slik jeg ønsker at han skal se meg. Så dette må vurderes... Kom til meg, sier han... så skal jeg fyre i peisen og så kan du ligge på min sofa og være pusk i formen i stedenfor å være hjemme alene... Kjenner at det frister å få litt omsorg og stell akkurat nå.. men jeg vet da svarte... Hva sier dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 20. oktober 2006 #112 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvis han er villig til å ta vare på deg og få besøk på den måten, skal du ihvertfall legge merke til at dette er antakeligvis en mann som liker deg skikkelig godt, og kanskje også en det er verdt å gi en skikkelig sjangs. Så utrolig koselig av ham. Om du velger å gå tror jeg bare du kan svaare på, det må du jo kjenne etter på formen. Har du feber enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 20. oktober 2006 #113 Del Skrevet 20. oktober 2006 Forresten: staaaaakar, håper du blir bedre snart! godbedringklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takk for svar. Nei jeg har ikke feber. Men snufser og hoster en del. Jeg tenkte jeg skulle legge meg i badekaret nå. Skikkelig koke meg litt! Kanskje kan litt egenpleie hjelpe på formen. Det bruker da det ikke sant! Jeg klarer nok ikke å si nei. Han har vært på nattevakt inatt og skulle ringe meg når han stod opp for å høre om det var noe jeg trengte så skulle han dra å handle. Han er jo sååå hyggelig! Jeg drar nok! Ja jeg gjør nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 20. oktober 2006 #115 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lurt, koooos deg masse! Så får formen være så som så. Kanskje det hjelper med litt pleie fraen trygg armkrok også vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2006 #116 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg ville dratt, og prøvd å se så bra ut som jeg kunne - og tatt imot litt omsorg. Og så vet du jo etterpå om han er en fyr å satse på i en sånn situasjon, etter å ha sett deg på ditt ikke absolutt beste! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #117 Del Skrevet 20. oktober 2006 Omsorgsfull i tillegg, og vil ha deg på besøk selv om du er syk, vil stelle for deg og gi deg den omsorgen du trenger, allerede etter såpass kort tid, jo denne synes jeg du skal holde fast på og gi en sjangse. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dere er så gode! Jeg kjenner at formen ble bedre av et bad, og nå har han akkurat ringt meg også Tenk om han er Mannen!!!!! HJELP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 20. oktober 2006 #119 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2006 #120 Del Skrevet 20. oktober 2006 :hoppe: (Hopper mer enn Alive bare på trass! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå