Gå til innhold

Er det lov å teste ut menn?

Sofia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:ler: Åh Sofia! For en god tråd!

Lenge siden jeg har titta innom her, og kikket litt etter du, ser du, for å se hvor du "var".

Jeg må si at på tross av frustrasjonen det må ha vært å bli "stood up" så var det helt sikkert like greit, siden det ble full pott på neste mann.

Jeg ønsker deg utrolig lykke til, kyllingwok er godt, og du er DAMEDAMA, så du charmer han i senk selv uansett!

Som du ser skriver jeg også i singel-forumet :sjenert:

:klem: Glammis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Åh Sofia! For en god tråd!

Lenge siden jeg har titta innom her, og kikket litt etter du, ser du, for å se hvor du "var".

Jeg må si at på tross av frustrasjonen det må ha vært å bli "stood up" så var det helt sikkert like greit, siden det ble full pott på neste mann.

Jeg ønsker deg utrolig lykke til, kyllingwok er godt, og du er DAMEDAMA, så du charmer han i senk selv uansett!

Som du ser skriver jeg også i singel-forumet  :sjenert:

:klem: Glammis

Glammy!!!! JUBEL!!!... så fantastisk å se deg igjen.. det er jaggu lenge siden sist ja...

Som du ser så skjer det jaggu noe i livet mitt også.... morsomt. Det er ikke noe å være sjenert over.. at du er i dette forumet... her er det flotte jenter i massevis.. det er jo bare å se på alle svarene og tankene jeg har fått i denne tråden.

Ble glad for å se deg igjen.. håper du har det bra. Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var jo en koselig tråd.

Jeg hadde lignende dilemma selv, for noen år siden.

Etter at jeg la ut kontaktannonse på nettet, så traff jeg en fyr på byen som virket interessant... og interessert. Men nå skulle han ut på jobb i tre uker, offshore. "Men når jeg kommer hjem, da vil jeg treffe deg igjen!"

Imens så begynte det å plinge inn svar på annonsen min, og spesielt én av dem virket interessant. Vi sendte drøssevis av mailer, og han foreslo raskt å treffes. Men jeg holdt igjen, for jeg ville gi den første en ny sjanse. Jeg fikk drøyd møtet med nettvennen til etter den helga oljemannen hadde sagt han skulle komme hjem.

Så kom hjemkomsthelga. Fredag kveld ringte han, dritings, fra en pub i byen. Og han hadde lyst å treffe meg, om jeg ikke kunne komme dit umiddelbart, alle kompisene var der óg. Nei takk som byr, jeg går ikke på date med fulle folk. Dagen etter ringte han og spurte om vi skulle dra på juleshopping - som jeg omsider skjønte betydde å handle inn øl til julehelga. Fylte nesten bagasjerommet på bilen min. Da gidda jeg ikke prøve å bli mere kjent med han.

Uka etter møtte jeg nettvennen min, og vi bor nå ilag på fjerde året. I Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka etter møtte jeg nettvennen min, og vi bor nå ilag på fjerde året. I Tromsø.

Jøss!!!

Så morsomt da...

Nei disse gutta som drikker med kompisene istedenfor å komme å møte oss... de gidder vi ikke å interessere oss for. Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Sofia! Du er deg selv lik, og det er så stas!

Samme gamle avataren som gir meg tårer i trusa på høylys dag :ler:

Veldig godt å se deg, og godt at positive ting skjer deg. Det fortjener du!

Har det bra selv, skjer fine ting med meg også!

:klem: Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofia! Du er deg selv lik, og det er så stas!

Samme gamle avataren som gir meg tårer i trusa på høylys dag :ler:

Veldig godt å se deg, og godt at positive ting skjer deg. Det fortjener du!

Har det bra selv, skjer fine ting med meg også!

:klem: Glam

Kniser. Blir aldri lei av avataren min...tårer i trusa... hehe... du får sagt det du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårer i trusa er en positiv og fin ting, så det så!  :ler:

Og en aldeles fantastisk formulering! :ler:

*memorerer til fremtidige "ukas ord"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten idag. Det ble god mat, nesten 3 flasker rødvin... og en 5-6 orgasmer....

:sjarmor:

Hehe.... og det var dagens oppdatering....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Mer enn en orgasme, mer enn en flaske vin, og mer enn ett smil er helt klart en begynnelse!

Håper det beste for du!

Det fortjener du :)

Sang du den nye nasjonalsangen for ham? Tjihi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fillern det glemte jeg..

Men ja.. det ble mange smil og mye latter. Han er vel igrunnen ganske så ok. Det er bare meg som er blitt så jævla.. (unnskyld uttrykket) singel... så det å skulle ta sjangsen på å like noen skikkelig... sitter så himla langt inne...

Noe han forøvrig også gjorde...... (høhøhøhøhø!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofia,etter å ha lest tråden din bestemte jeg meg for å registrere meg som bruker,dette var jo morsomt. første gangen jeg er innpå her,og det blir ikke siste!

Håper på videre oppdateringer på kjærlighetsfronten. Godt det er noen som har et liv! :)

Stå På!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Velkommen Corina!

Og Sofia, jeg kjenner meg så sinnsykt igjen...

Fort lettere å innvolvere seg "light" enn dypt etter å ha vært lenge alene :klem:

Du får tørre hoppe hvis det føles rett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...