Sofia Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Jeg har vært singel i 7 år. Har ikke hatt behov for å liksom skulle finne noen og utvalget har da heller ikke vært det helt store. Jeg har ikke "jaktet" aktivt... men det hender da at man kjenner på lysten på kjæreste igjen. Nå har det seg altså slik... at jeg plutselig befinner meg i den situasjonen... at jeg har 2 menn!!!.. som jeg merker flørter med meg. Den ene på SMS og den andre på MSN... Jeg kjenner forsåvidt begge to bittelitt fra før.. og slik har de fått mob nr og MSN adresse. Har møtt de tilfeldig og de har bedt om det. Jeg har aldri vært ute med noen av dem.. og heller egentlig ikke pratet med de før. De er bare bekjente av bekjente... De kjenner ikke hverandre... iallefall ikke såvidt jeg vet.. Nå kommer spørsmålet: Kan jeg avtale en "date" med begge to?.. Uten at den andre vet om det selvklart.... Jeg har lyst til å prøve å bli bedre kjent... men er i tvil om hvem jeg skal "velge"! Begge virker hyggelige og jeg har hatt en god tone med de begge. Dette er jo en uvant situasjon for meg... og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Føler ikke at jeg har forpliktet meg til noe som helst ovenfor noen av dem.. men har lyst til å treffe begge for å se hvem jeg synes passer best... Hadde dette vært USA så kunne jeg jo glatt gått på date med begge to men er dette greitt her hjemme på berget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Å møte dem kan du, men strakts det begynner å utvikle seg på noe vis må du velge bort den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig med Bellatrix. Ikke noe galt i å ville bli bedre kjent med begge - men jeg synes også du må avslutte ting med den andre (eller gjøre det klart at du bare er interessert i vennskap) hvis noe begynner å utvikle seg. Og for øvrig er jeg misunnelig. Dette til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Å møte dem kan du, men strakts det begynner å utvikle seg på noe vis må du velge bort den ene. ← Klart! Jeg tenker bare på å fysisk treffe dem.. for å se dem litt an... dersom jeg kan si det på den måten. Se hvordan de oppfører seg mot meg... og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er fullt lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 Og for øvrig er jeg misunnelig. Dette til orientering. ← Selv skjønner jeg ingenting.... Det er utrolig uvant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. oktober 2006 #7 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vel, desto mer smigrende, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vel, desto mer smigrende, vel? ← Hehe.. Joda.. det er sånn: Hva skjer a?? Eller... jeg tror det ikke før jeg får se det.... Alt etter som... Det hadde jo vært gøy om en av dem var litt "meg"... og at jeg kunne finne en som faktisk passet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. oktober 2006 #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 Enig med de andre her. Helt greit å møte dem, begge, så lenge det bare er snakk om et møte er det ingen forpliktelse til å ikke møte andre, men straks det utvikler seg, så velger man Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kos deg ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #11 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er det bare å kjøre på og om du bor i USA eller i Norge spiller fint liten rolle, uansett bør du gjøre det som er best for deg og drite i hva andre måtte synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. oktober 2006 #12 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er det bare å kjøre på og om du bor i USA eller i Norge spiller fint liten rolle, uansett bør du gjøre det som er best for deg og drite i hva andre måtte synes. ← Eeeh... Man må jo tenke litt på hva andre føler og da. Man skal jo helst ikke få folk til å føle seg som dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det jeg kanskje er mest redd for.. det er å bli "oppdaget". Ikke bor jeg i New York og ikke bor jeg i Oslo. Men Tromsø! Ikke akkurat verdens største by... Tenker på at jeg helst ikke vil bli sedd av den andre liksom. Nå er jeg blitt invitert på kino med påfølgende kafebesøk på fredag av han ene... og han andre har bedt meg ut på lørdag! Dette er jo helt vilt og jeg må nesten le. Her har jeg altså vært alene i 7 år uten de helt store tilbudene... Kan faktisk ikke huske sist jeg ble bedt ut på kino! Og bare det å bli bedt ut av en mann... er faktisk stort for meg! Med andre ord ikke bortskjemt på tilbud. Jeg kjenner at jeg liksom "vurderer" dem i hodet mitt hele tiden. Veier for og imot... Men jeg kjenner dem jo ikke noe særlig, bare fått de vanlige opplysningene.. om ekser og antall barn og slikt. Han ene, 41 år, har nettopp (8 mnd) siden gått ut av et 20 år langt forhold!!!... Bare det skremmer litt for å være helt ærlig, og han har 3 barn, 17, 15 og 5 år. Han andre, 38 år, har vært singel i 3 år etter et 7 års langt forhold. Han har to barn, 5 og 9 år. Selv er jeg 40, har vært alene i 7 år som sagt, og har to barn, 9 og 12 år. Jeg kjenner at jeg allerede heller imot han siste... men de er begge utrolig hyggelige på msn... nå har jeg begge der..... og jeg blir sjarmert!... For en situasjon! For en helg dette kan bli!! (Hjelp)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. oktober 2006 #14 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så moro! Det kommer til å gå helt fint. Og hvem vil nå anklage deg for å gå på kafé med en annen mann? Hvis du skulle komme til å møte "den ene" når du er ute med "den andre", mener jeg - hvordan SER du forskjell på en date og en tur ut med en kamerat, hvis dere ikke akkurat sitter og holder hender over bordet? Lykke til! Og hold oss nå for all del oppdatert - en del av oss får ingen action sjøl, så vi setter pris på mellommenn for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regine Skrevet 4. oktober 2006 #15 Del Skrevet 4. oktober 2006 Selvfølgelig kan du teste ut disse mennene Høres utrolig morsomt ut - jeg ville gått ut med dem begge og hatt det gøy. Du MÅ vel ikke fokusere på forhold-forhold-forhold med en gang. Se det - og dem - litt an. Det går godt an å gjøre ting med forskjellige venner, og merker du at du får mer følelser for den ene, ja så kutter du ut den andre. Men ikke begynn med en sånn moralistisk "å-jeg-er-fæl-som-går-ut-med-forksjellige-menn". Det er vel ganske så naturlig at man utforsker litt, før man kaster seg ut i noe, særlig når man er voksen og har barn. Men ikke stress - kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 4. oktober 2006 Selvfølgelig kan du teste ut disse mennene Høres utrolig morsomt ut - jeg ville gått ut med dem begge og hatt det gøy. Du MÅ vel ikke fokusere på forhold-forhold-forhold med en gang. Se det - og dem - litt an. Det går godt an å gjøre ting med forskjellige venner, og merker du at du får mer følelser for den ene, ja så kutter du ut den andre. Men ikke begynn med en sånn moralistisk "å-jeg-er-fæl-som-går-ut-med-forksjellige-menn". Det er vel ganske så naturlig at man utforsker litt, før man kaster seg ut i noe, særlig når man er voksen og har barn. Men ikke stress - kos deg! ← Godt sagt! Da hopper jeg i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 7. oktober 2006 Meg igjen. Håper på noen vettige svar på dette! Skulle ha første "daten" igår. Kino og kafe. Så fikk jeg melding om at han ville bli forsinket så vi kom ikke til å rekke kinoen. Han hadde jobbet hardt så rundt kl. 20.30 måtte han hjem for å hvile og slikt. Jeg stusset litt over det... vi har jo alle lange uker og fredager er normalt min "slitne" dag også. Så foreslo han at han kunne hente meg og så kunne vi være hos han før vi gikk ut en tur. Jeg gikk med på dette og avtalen var at han skulle komme hit kl. 22.00. Jeg synes det var litt sent.. men greitt nok. Klokken ble 22.15 og jeg hørte ikke et pip. Så jeg ringte og sa at vi heller da kunne møtes ut siden det ble så sent. Så avtalte vi da at vi skulle møtes ute kl. 23.30. Jeg drakk 2 pils hjemme og ventet på at klokken skulle gå, og så tok jeg bussen til byen. Der ventet jeg på avtalt plass i EN OG EN HALV TIME!! uten at han dukket opp!.. Hørte jeg "I've been stood up". Da sendte jeg mld og sa at jeg dro hjem! Det har "haglet" med meldinger i natt. Han beklaget men noen naboer hadde dukket opp så han fulgte ikke med klokka og slikt. Han hadde jo sååå lyst å møte meg men han hadde blitt så forsinket! Jeg har sovet og ikke svart på mld. Jeg kjenner at jeg ikke gidder! Han vil gjerne forklare seg, som han sier... men vettu hva!!!.. hadde han villet treffe meg så hadde han jo dukket opp! Der satt jeg og følte meg mindre lur i en og en halv time! Dårlig gjort! Hmm.... mannfolk!! Kjenner at jeg ikke har lyst til å logge meg på msn... han er sikkert der. Skal jeg ignorere han.. eller hva? Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. oktober 2006 #18 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg hadde helt klart blokkert ham, og heller satset på mer hell med den andre fyren. Makan...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. oktober 2006 #19 Del Skrevet 7. oktober 2006 For en dust. Ble han opptatt med noe annet kunne han i det minste sendt en melding. Hasn virket litt snodg i forhold til når han kunne og ikke kunne møte deg også. Lykke til med dagens date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg elsker Kvinneguiden altså! Dere er sååå supre! Takk for tanker og svar. Jeg stusset over mye med han igår jeg også. Rare klokkeslett å møtes på. Jeg kunne godt lagt meg 23.30 liksom. Irriterer meg at jeg dro ut så sent. Buss-penger og 2 pils ute og taxi hjem kostet meg over 300.- Jeg skal feire min mors 70 års dag i dag med hele familien. Det er middag med kaffe og kaker og slikt, så det varer ikke hele kvelden. Jeg har avtalt med han andre at jeg skal sende mld når jeg drar fra foreldrene mine. Da må jeg hjem først og skifte fra bursdags-pynta-for-mamma-klær og til noe litt mere styla! Håper på en bedre kveld iallefall... i det minste at fyren dukker opp! Takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå