Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har nettopp flyttet til en ny leilighet, og jeg lurer på hvordan jeg skal si i fra til lånekassen om dette? Holder det å ringe eller sende mail, eller må jeg sende brev? Må vel si i fra om at jeg har ny hybeladresse? Fant ikke noe om dette på nettsidene deres, bare om hva man skulle gjøre hvis man flyttet til eller fra foreldrene sine under studietiden..
Champagnepiken Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Du kan sende flyttemelding på posten.no, bare oppgi kundenummeret ditt.
brumma* Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Tror du kan bytte adressen på "Min side" på nettsidene til lånekassen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har prøvd på det, brumma.. Tror det bare er å forandre hvilken adresse de skal sende gjeldsbrevet til. Skal prøve det du sier Champagnepiken. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg brydde meg ikke noe om det da jeg flytta. Gikk bare utifra at det ble ettersendt, og det ble det.
Lillebi Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Lånekassen sender alltid til den adressen der du er folkeregistrert.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 De sender til folkeregistrert adresse med mindre du har oppgitt en hybeladresse. Endringen kan du gjøre på "min side".
diddi Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Du kan endre adressen i folkeregisteret, og det vil da bli oppdatert hos Lånekassen. Her er link: http://www.skatteetaten.no/Templates/Selvb...&epslanguage=NO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå