vonnie Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Jeg hadde min første utrednings time i dag. Gruet meg veldig. Synes ikke sånne "understells behandlinger" er noe særlig i utgangspunktet. Glad det er over. Det gikk veldig greit egentlig. Ble mye tegning og forklaring før undersøkelsen. Ble tatt ultralyd av livmor og eggstokkene. Det så helt nomalt ut , ingen eggløsning på høyreside, han kunne se at det hadde vært en på venste side , men trodde kanskje den var gammel. ( jeg skal ha mensen til helgen) Jeg skal da ta to blodprøver etter mensen for å finne ut av progesteron nivå. en på dag 23 og en på dag 28 i syklusen. Er nivåene da lave eller fraværende skal jeg settes på pergo. + at de ville ha en liten prøve av svømmerne til samboer. Jeg fikk også beskjed om å gå ned litt i vekt slik at alt ble optimalt. han sa at jeg var litt ikke mye overvektig. er ca 170 høy og veier 90 kilo. ( så der tror jeg han bare var snill når han sa bare litt) Vell da har jeg fortalt om mitt første møte med gynekologisk poliklinikk
Pialita Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Så fint at det gikk greit Lykke til videre! Dette blir spennende!!
Scorpina Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Åh, ja dette blir spennende vonnie!! Men, hva skjer nå da....etter at svømmer'ne og blodprøven din er blitt testa? Skal du/dere tilbake for videre utredning eller no'? Å gå ned i vekt skjer jo ikke akkurat over natta heller så...dette kan "ta tid" om jeg skjønner det rett..? Du/dere skal iallefall ha MASSE lykke til :-D
Leo Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Høres velkjent ut, men det er ikke noe særlig gøy, nei! Been there, done that! Selv skal jeg til laparoskopi på fredag, men jeg håper selvfølgelig at dere lykkes før dere kommer så langt!
Cymbidium Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Det høres ut som timen gikk fint. Lykke til videre i prøvingen! Og lykke til med lap, Leo!
vonnie Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Hvis prøvene mine viser seg å være lave så skal jeg ta Pergo i 5 dager etterfulgt av sex i 5 dager Hvis svømmerne hans er dårlige eller hvis prøvene mine er bra så vet jeg ikke hva som kommer til å skje skal jeg være helt ærlig. Det sa legen aldri noe om. Og detta med å gå ned i vekt, han sa bare at jeg skulle kutte ut juice og brus. Det var det eneste han ville jeg skulle gjøre. For da kom jeg automatisk til å gå ned i vekt sa han Vi kom vistnok til å begynne behandling uansett. Jeg drikker ikke vann , har aldri likt vann. men nå driver jeg å tvinger i meg vann her. Jeg klarte og slutte å røyke på dagen for litt over en mnd siden så da skal jeg klare å kutte ut brus og juice også. Lykke til med laparoskopi på fredag Leo. Og tusen takk for alle lykke til vidre hilsene.
Furstina Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Först vill jag önska lycka till med både utredning och prövning. Hoppas att ni lyckas utan allt för mycket hjälp och tid. . Jeg drikker ikke vann , har aldri likt vann. men nå driver jeg å tvinger i meg vann her. Jeg klarte og slutte å røyke på dagen for litt over en mnd siden så da skal jeg klare å kutte ut brus og juice også. ← Jag älskar vatten själv och har svårt för brus - kanske det mest är en vana? Hur som helst kan det kanske bli lättare att vänja sig att dricka vatten om du provar att ha något i vattnet? Isbitar? Frusna hallon/bringebär. Limeklyftor eller apelsin Riktigt gott kallt källvatten är annorlunda än kranvatten som är rumstempererat. Kanske är det lättare om du har en flaska att dricka ur än ett glas?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå