Lilith Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Er det noen som har et kattepensjonat å anbefale? Jo mer sentrumsnært, desto bedre!
Arkana Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Det finnes faktisk ingen godkjente kattepensjonat i Oslo, og jeg hadde ikke sendt katten min et sted jeg ikke visste hvordan var. Vi er veldig fornøyde med Standal. De tar godt vare på katten vår. Hvis du overhodet ikke har mulighet til å dra utenfor byen blir vel det eneste valget Passeriet. Det er en dame som kommer hjem til deg en gang om dagen og ser til katten din. Hun er en del dyrere en pensjonater da. Evt kan du jo forhøre deg med naboer?
Lilith Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for svar! Passeriet har jeg prøvd og er godt fornøyd med, men nå skal jeg bort en uke, og da synes jeg ikke det holder at noen stikker innom en gang om dagen. Naboene vil jeg helst ikke belemre med to digre kattedrog. Standal så fint ut, men det var et stykke dit, da. Hmm ... *i tenkeboksen*
monikabrx Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 standal er kremen... bikjene mine har vert der, og de stura når de kom hjem. kjenner flere som har hat hatt der , og de er storfornøyd!
Lilith Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg gir meg! Jeg skjønner at Standal er greia Så var det å sjekke om de har plass, da ... Takk for hjelpen!
monikabrx Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 husk å gi kattene lit xtra før de drar, så det ikke blir så tungt for dem å komme hjem igjenn,,
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Det finnes faktisk ingen godkjente kattepensjonat i Oslo, og jeg hadde ikke sendt katten min et sted jeg ikke visste hvordan var. ← Tja, nå vet jeg ikke om det nødvendigvis er et kvalitetsstempel i seg selv at pensjontatet har klart å komme seg gjennom den byråkratiske mølla det er å bli godkjent som kattepensjonat. I en slik behandlingsprosess blir formelle krav satt foran hensyn til dyra. Kan lese forskriften her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå