Gå til innhold

Sprute

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det OK å "hjelpe til" med en hånd når man blir sugd av en dame, slik at det skal gå fortere ? Eller er dette turn off for jenta ?

Og er det Ok å foreslå at man kommer i munnen hennes, eller bør man alltid sprute utenfor ?

Er ikke så lett å holde en fortløpende kommunikasjon underveis om disse tingene -det er som regel for sent å si noe når man først er kommet igang ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan aksnkje være greit å avklare akkurat det der med hvor spruten ender før man er på nippet til å komme? For noen synes det er greit å få det i munnen, andre ikke.

Skrevet

Dette er veldig individuelt.

Jeg har ikke noe problem om motparten skulle finne på å hjelpe til med hånda. Hvor spruten da går er jo akkurat det samme. Munn, pupper, mus etc, jatakk til alt :sjarmor:

Viss du vil sprute i munnen hennes, er det jo greit å spør henne hva hun mener om dette på forhånd, er ikke så opphissende viss hun skulle begynne å brekke seg, i verste fall spy om hun fikk dosen i munnen ;):ler:

-Og jeg ser ikke noe galt å ha en kommunikasjon underveis, det kan være både 'artig' og opphissende.

Men igjen, dette varierer fra jente til jente :)

Skrevet
Dette er veldig individuelt.

Jeg har ikke noe problem om motparten skulle finne på å hjelpe til med hånda. Hvor spruten da går er jo akkurat det samme. Munn, pupper, mus etc, jatakk til alt  :sjarmor:

Viss du vil sprute i munnen hennes, er det jo greit å spør henne hva hun mener om dette på forhånd, er ikke så opphissende viss hun skulle begynne å brekke seg, i verste fall spy om hun fikk dosen i munnen ;)  :ler:

-Og jeg ser ikke noe galt å ha en kommunikasjon underveis, det kan være både 'artig' og opphissende.

Men igjen, dette varierer fra jente til jente  :)

Flott kommentar ;)

Skrevet
Kan aksnkje være greit å avklare akkurat det der med hvor spruten ender før man er på nippet til å komme? For noen synes det er greit å få det i munnen, andre ikke.

Men synes dere det er greit at fyren onanerer foran ansiktet deres ? Eller er det dumt og turn off ? Gutter elsker at jenter onanerer, men er det gjensidig ?

På engelsk har man jo uttrykket "wanker", som direkte oversatt betyr en som runker, men det betyr også dust...

Skrevet
Men synes dere det er greit at fyren onanerer foran ansiktet deres ? Eller er det dumt og turn off ? Gutter elsker at jenter onanerer, men er det gjensidig ?

Jeg (og mange andre jenter også) synest det er veldig opphissende å se typen onanerer rett foran ansiktet, så ergo, definitivt ikke noe turn off. :sjarmor:

Skrevet

kjempe sexy at han runker rett foran ansiktet mitt, blir kjempe lysten bare av å tenka på da :sjarmor:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Jeg (og mange andre jenter også) synest det er veldig opphissende å se typen onanerer rett foran ansiktet, så ergo, definitivt ikke noe turn off.  :sjarmor:

:Nikke: Sier også hun jeg periodevis runker foran også :sjarmor:

Og heldigvis for det, variasjon er som regel veldig OK da ;)

Skrevet

Jeg hadde blitt RIMELIG forbanna hvis jeg hadde sugd en kar og han spruta i munnen min. (uten å snakke om det på forhånd) Men hade ikke gjort det uansett.. Men bortsett fra i munnen, så er jeg mottakellig til en sprut overalt ;)

Syns det er kjempe turn on, når sambo runker.. Han var litt skeptisk i begynnelsen ..

"hvorfor gjør'a dette sjæl, når jeg har dame"-tanker tror jeg.. :ler:

Men nå syns han det er ålreit, sikkert.. Hvertfall siden jeg syns det er digg å se på :sjarmor: Blir heltent, jeg!

Skrevet

At mannen trår til med en "hjelpende hånd" er helt ok. Jeg ville foretrukket å bli informert på forhånd hvor han har tenkt å sprute, iallefall hvis planen er å sprute i munnen på meg.

Og jeg blir veldig tent hvis mannen vil runke foran meg, men har desverre ikke fått så mange menn til å gjøre det..

Skrevet
At mannen trår til med en "hjelpende hånd" er helt ok. Jeg ville foretrukket å bli informert på forhånd hvor han har tenkt å sprute, iallefall hvis planen er å sprute i munnen på meg.

Og jeg blir veldig tent hvis mannen vil runke foran meg, men har desverre ikke fått så mange menn til å gjøre det..

Spør du virkelig om gutta kan runke foran deg så du kan se på ?

Du er tøff - det har jeg aldri opplevd noen kvinne foreslå for meg !

Skrevet
Spør du virkelig om gutta kan runke foran deg så du kan se på ?

Du er tøff - det har jeg aldri opplevd noen kvinne foreslå for meg !

Jeg må jo spørre hvis det er noe jeg vil ha. :)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Om han vil hjelpe til er det bare bra! Er tennendes og gøy å se på at han klarer å nyte det selv.

Om han spruter her eller der er ett fett. Han pleier å si nå kommer jeg, og jeg gjør meg som regel klar med munnen, for jeg elsker det rett og slett.

Skrevet

Fy faen som jeg elsker å høre en kvinne å si at hun elsker å suge og svelge!!! Bare ordene får meg i kjempe fart... gjelder det samme for dere, ladies?... For det er MANGE av oss som liker å slikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...