Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Er det OK å "hjelpe til" med en hånd når man blir sugd av en dame, slik at det skal gå fortere ? Eller er dette turn off for jenta ? Og er det Ok å foreslå at man kommer i munnen hennes, eller bør man alltid sprute utenfor ? Er ikke så lett å holde en fortløpende kommunikasjon underveis om disse tingene -det er som regel for sent å si noe når man først er kommet igang
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Kan aksnkje være greit å avklare akkurat det der med hvor spruten ender før man er på nippet til å komme? For noen synes det er greit å få det i munnen, andre ikke.
Gjest Snuske Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er veldig individuelt. Jeg har ikke noe problem om motparten skulle finne på å hjelpe til med hånda. Hvor spruten da går er jo akkurat det samme. Munn, pupper, mus etc, jatakk til alt Viss du vil sprute i munnen hennes, er det jo greit å spør henne hva hun mener om dette på forhånd, er ikke så opphissende viss hun skulle begynne å brekke seg, i verste fall spy om hun fikk dosen i munnen -Og jeg ser ikke noe galt å ha en kommunikasjon underveis, det kan være både 'artig' og opphissende. Men igjen, dette varierer fra jente til jente
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er veldig individuelt. Jeg har ikke noe problem om motparten skulle finne på å hjelpe til med hånda. Hvor spruten da går er jo akkurat det samme. Munn, pupper, mus etc, jatakk til alt Viss du vil sprute i munnen hennes, er det jo greit å spør henne hva hun mener om dette på forhånd, er ikke så opphissende viss hun skulle begynne å brekke seg, i verste fall spy om hun fikk dosen i munnen -Og jeg ser ikke noe galt å ha en kommunikasjon underveis, det kan være både 'artig' og opphissende. Men igjen, dette varierer fra jente til jente ← Flott kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Kan aksnkje være greit å avklare akkurat det der med hvor spruten ender før man er på nippet til å komme? For noen synes det er greit å få det i munnen, andre ikke. ← Men synes dere det er greit at fyren onanerer foran ansiktet deres ? Eller er det dumt og turn off ? Gutter elsker at jenter onanerer, men er det gjensidig ? På engelsk har man jo uttrykket "wanker", som direkte oversatt betyr en som runker, men det betyr også dust...
Gjest Snuske Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Men synes dere det er greit at fyren onanerer foran ansiktet deres ? Eller er det dumt og turn off ? Gutter elsker at jenter onanerer, men er det gjensidig ? ← Jeg (og mange andre jenter også) synest det er veldig opphissende å se typen onanerer rett foran ansiktet, så ergo, definitivt ikke noe turn off.
Ulva Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 kjempe sexy at han runker rett foran ansiktet mitt, blir kjempe lysten bare av å tenka på da
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg (og mange andre jenter også) synest det er veldig opphissende å se typen onanerer rett foran ansiktet, så ergo, definitivt ikke noe turn off. ← Sier også hun jeg periodevis runker foran også Og heldigvis for det, variasjon er som regel veldig OK da
Gjest Søt Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg hadde blitt RIMELIG forbanna hvis jeg hadde sugd en kar og han spruta i munnen min. (uten å snakke om det på forhånd) Men hade ikke gjort det uansett.. Men bortsett fra i munnen, så er jeg mottakellig til en sprut overalt Syns det er kjempe turn on, når sambo runker.. Han var litt skeptisk i begynnelsen .. "hvorfor gjør'a dette sjæl, når jeg har dame"-tanker tror jeg.. Men nå syns han det er ålreit, sikkert.. Hvertfall siden jeg syns det er digg å se på Blir heltent, jeg!
FantasDick Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 At mannen trår til med en "hjelpende hånd" er helt ok. Jeg ville foretrukket å bli informert på forhånd hvor han har tenkt å sprute, iallefall hvis planen er å sprute i munnen på meg. Og jeg blir veldig tent hvis mannen vil runke foran meg, men har desverre ikke fått så mange menn til å gjøre det..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 At mannen trår til med en "hjelpende hånd" er helt ok. Jeg ville foretrukket å bli informert på forhånd hvor han har tenkt å sprute, iallefall hvis planen er å sprute i munnen på meg. Og jeg blir veldig tent hvis mannen vil runke foran meg, men har desverre ikke fått så mange menn til å gjøre det.. ← Spør du virkelig om gutta kan runke foran deg så du kan se på ? Du er tøff - det har jeg aldri opplevd noen kvinne foreslå for meg !
FantasDick Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Spør du virkelig om gutta kan runke foran deg så du kan se på ? Du er tøff - det har jeg aldri opplevd noen kvinne foreslå for meg ! ← Jeg må jo spørre hvis det er noe jeg vil ha.
Gjest Tigerjente Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Om han vil hjelpe til er det bare bra! Er tennendes og gøy å se på at han klarer å nyte det selv. Om han spruter her eller der er ett fett. Han pleier å si nå kommer jeg, og jeg gjør meg som regel klar med munnen, for jeg elsker det rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Fy faen som jeg elsker å høre en kvinne å si at hun elsker å suge og svelge!!! Bare ordene får meg i kjempe fart... gjelder det samme for dere, ladies?... For det er MANGE av oss som liker å slikke....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå