Gjest Gjest_hei_* Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Ugga Bugga! Ugga Bugga! Je liker ugga bugga!
Champagnepiken Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Towelie! ← Det tenkte jeg også, ja...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Hallo? Her sitter jeg og gjør en ærlig dags arbeid, så blir jeg beskyldt for å skrive ugga bugga?? Det går itt bra sjø, de sendte meg hjem for jeg har omgangsjuke og måtte spy :-) Men jeg satt på bussen klokka 13:16 så! Kan ikke skrive slikt da, dessuten assosierer jeg ugga og bugga med spy, og som jeg sa; Omgangsjuke. Jeg har alibi
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Ja så der kan du bare passe deg! Få dårlig samvittighet (jeg gjør bare som kundene gjør til meg. "Jeg er syk og dette er din feil og nå skal jeg fortelle deg min livshistorie" ikke får jeg slippe til og ønske god bedring heller. Det er bare yakyakyak, og så legger de på. Alt jeg ville var å selge strøm. Jeg sverger!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå