Gå til innhold

Ringer

Gjest Gjest_Maria_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke dette "spare her og spre der" greiene.

Jeg hadde ikke kunnet glede meg like mye over bryllupet mitt hvis jeg hadde visst at jeg måtte ha et stramt budsjett.

Og til spørsmålet: Våre ringer koster ca 35.000 til sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde ikke kunnet glede meg like mye over bryllupet mitt hvis jeg hadde visst at jeg måtte ha et stramt budsjett.

:overrasket:

Jøss for en holdning.. !

Jeg forsøker å få mest mulig for pengene i alle områder i livet, jeg..

Det å ikke forsøke å få best mulig pris for noe ser jeg rett og slett ikke poenget med..

Hvorfor i alle dager skulle den samme kaka smake mindre bra av å koste mindre??? :forvirret:

Skrevet
:overrasket:

Jøss for en holdning.. !

Jeg forsøker å få mest mulig for pengene i alle områder i livet, jeg..

Det å ikke forsøke å få best mulig pris for noe ser jeg rett og slett ikke poenget med..

Hvorfor i alle dager skulle den samme kaka smake mindre bra av å koste mindre???  :forvirret:

:klappe:

Og husk: Det beste her i livet er gratis!

Jeg kommer aldri til å bruke flere hundre tusen på å gifte meg. Med mindre jeg vinner i Lotto. Jeg vil gifte meg, fordi jeg vil bekrefte min kjærlighet for min elskede. Ikke for å briefe med en fancy-schmancy fest. Jeg tar gjerne en god fest med venner og kjære, men jeg vil ikke ta opp lån for å klare det. Eller for å ha en spesialsydd kjole. Eller egendesignede ringer.

Når jeg ser statusjaget som har kommet også til våre bryllup fra "over there", vil jeg aller helst bare stikke på Tinghuset etter jobb, giftes og ta første fly til et sted vi begge har lyst å reise til.

Gjest "Mora di"
Skrevet

Litt forskjellige meninger ute å går her ser jeg. Men har det så stor betydning?

Min kjole kostet 3000. Mine sko kostet 50 kr. Min manns dress kostet 500, og skjorte med slips kostet ca 100 kr. Sko hadde han. I tilegg måtte vi ut med dress til minste gutten min.

Om noen lurer, så giftet vi oss i ett bitte lite kapell, som til daglig ikke er i bruk, og vi hadde prest, og ca 30 gjester. Vi har vært gift i 14 mnd, etter å ha kjent hverandre siden 1978, så vi er ikke studenter eller noe sånn. Vi er bare under den kategori at vi blir betegnet som "fattige"!

Og gifteringer? Nei, det har vi ikke hatt råd til å kjøpe enda, men vi er lykkelig allikevel..... ;)

Skrevet

Våre ringer kostet tilsammen 1500kr tror jeg. Det er enkle, glatte gullringer med gravering inni. Dette var i 1999.

Til spørsmålet om hvorfor bruke 10000 på kjole en dag og 1000 på ring resten av livet......jeg hadde ALDRI turt å bruke en ring som kostet 10000kr. Hadde vært livredd for å miste eller ødelegge den og den hadde ligget i en bankboks et sted,. Hva et vitsen med det liksom? Min ring har jeg alltid på meg og selvom jeg selvfølgelig ikke vil miste den heller er det liksom ikke såååååå ille å måtte erstatte denne som en til 10000kr.

Skrevet

Våre kostet ca 5000 kr for begge to. De er i platina og kjøpt i USA. Helt enkle hvite ringer.. De flotteste i verden.. selvfølgelig.. :)

Skrevet
Skjønner ikke dette "spare her og spre der" greiene.

Og til spørsmålet: Våre ringer koster ca 35.000 til sammen.

det er nesten samme sum som vi betaler for hele vårt bryllup (etter å ha trekt i fra bidrag fra foreldrene våre). :)

Vi har et bryllup etter vår egen lommebok, men føler ikke at jeg har et dårligere bryllup eller at jeg går glipp av noe. Det viktigste er vel hva som skjer hver dag man er sammen etter bryllupet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...