Morgan Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 Ja,da er tiden kommet for å kjøpe ny.Og hvor finner vi de rimeligste blekkpatronene dere?
jordbær Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Jeg vil tro at www.binders.no er billig! Dessuten har jo elkjøp en sånn garantisak, så de burde også være billige.
Morgan Skrevet 20. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2003 Takk for tipset Jordbær!Jeg har hørt Komplett Data er beste butikken,jeg vet ikke om de er i Bergen...hm la meg sjekke.
jordbær Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Hmm.. www.komplett.no ? De leverer i hele Norge.
Gjest Donna Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 Trodde prisene var like eller i allefall nokså like over alt jeg. For å si det slik - hvor mener dere at man bør ungå å kjøpe blekkpatroner da? Jeg har brukt å kjøpe i bokhandel eller elkjøp eller liknende steder - men det er jo svindyrt da...det er jo fint om man kan spare litt penger ....
orakel Skrevet 20. januar 2003 #6 Skrevet 20. januar 2003 komplett.no har kontorer på Laksevåg. Er usikker på om de har butikk der for i utgangspunktet selger de over nettet. Du får sjekke det ut. Vet ikke om clas olsson selger blekk, men de er ihvertfall billige på andre datating som cd'er, kabler etc Mener ihvertfall at elkjøp er billigere enn bokhandlere a la Studia etc.
Mrs. B Skrevet 20. januar 2003 #7 Skrevet 20. januar 2003 Sist jeg sjekket var faktisk Clas Ohlson nokså dyre (på HP blekk). Har kjøpt på Binders de to siste gangene. Clas Ohlson har også sånn refill for blekkpatroner (man fyller da på hver farge med en sprøyte i den gamle patronen)... Hørtes kjekt og billig ut, men vi syntes det funket heller dårlig... :-?
Gjest Lea Skrevet 20. januar 2003 #8 Skrevet 20. januar 2003 Anbefaler ikke refill til patroner. Lexmark fungerer greit med refill, HP fungerer ikke i det heletatt (min erfaring). Hvis du har HP-slkriver, styr også unna patroner av annet merke (det står at de passer til HP), de kan ødelegge skriveren din.
cicci Skrevet 20. januar 2003 #9 Skrevet 20. januar 2003 Heisann! Jeg kjøpte faktisk nytt blekk i dag selv - og undersøkte litt priser. Nå skulle jeg ha svart blekk til HP920c - og den betalte jeg 365 kroner for. Jeg endte opp i bokhandel på Lagunen. Posten tar fire kroner mer - det samme gjør Elkjøp ( i allefall tidligere). Så jeg tror ikke det er store forskjeller... Vel - et aldri så lite tips?
Gjest Lea Skrevet 20. januar 2003 #10 Skrevet 20. januar 2003 Kom nettopp på noe.. Jeg så at de hadde et slags tilbudstorg hos binders. De hadde blekkpatroner som hadde gått ut på dato 31.12.02 til halv pris. Disse burde jo fungere greit en stund. Riktignok hadde de ikke alle mulige patroner da, men ganske mye. Løp og kjøp!!
Morgan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2003 Det er noen horrible priser,hva?! Er det kun spekulativt fordi folk må ha det,eller er blekket veldig dyrt å fremstille? Hva som ble klomsete med de refill-sakene?Er det penger å hente her?
Gjest Lea Skrevet 21. januar 2003 #12 Skrevet 21. januar 2003 Sånn blir det når du får en ny, grei skriver (med blekkpatroner) til 398 kroner.. produsenten tjener på blekket. Det som skjer med refill er at fargene kan bli stripete, patronene kan lekke, tørke ut osv. Har sett mange varianter. Ikke er refillflaskene billige heller. Riktignok har jeg opplevd at det har blitt helt greit, men sjelden. På arbeidsplassen min har det ikke vært penger å spare, da det har blitt mye svinn.
Morgan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2003 I see,I see....Men vet du hva som er kult?At det er billigere å kjøpe ny printer!!HA!Så på en måte lurer jo jeg dem!Eller....?Uspekulert eller hva?Da får jeg også siste teknologien med på kjøpet God morgen forresten til alle!
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #14 Skrevet 21. januar 2003 I see,I see....Men vet du hva som er kult?At det er billigere å kjøpe ny printer!!HA!Så på en måte lurer jo jeg dem!Eller....?Uspekulert eller hva?Da får jeg også siste teknologien med på kjøpet God morgen forresten til alle! Det er da DE lurer deg! Du tror da ikke at de legger ved en full fargepatron?! Hehe De patronene som følger med skriverene er alltid nesten tomme. De fyller opp den ekstra plasse med plastbobler med luft i!
Morgan Skrevet 21. januar 2003 Forfatter #15 Skrevet 21. januar 2003 Min far har en gammel printer vi fikk med gamle pcn vår,den er fra -95.Da han skulle kjøpe nye patroner til den,viste det seg at de kom på rundt 400,-norske blanke kroner for en patron.Jeg sa at dette er dårlig butikk,kjøp en ny.Printeren støyer,bruker en port som er på vei vekk fra pc i dag,og du må restarte pcn når du kobler til. Jeg kjøpte meg en rimelig printer på elektrokjedebutikk i fjor,med halvfull patron.De er så billige at de hiver dem etter deg.Det er som dag og natt å se de to printerne.Den er en drøm å jobbe med,stillegående og rask. Når printern er tom,er det bare å kjøpe ny.Du får siste stillegående teknologi og de raskeste printerne.Det var det jeg forsøkte å poengtere.Du slipper å slite med bråkete gamle printere som printer sent. Patronen jeg trenger nå koster bare hundrelappen.Summa summarum,ved å kjøpe en ny printer heller,får du siste teknologi.
Cilla Skrevet 21. januar 2003 #16 Skrevet 21. januar 2003 Sist vi kjøpte blekkpatron kjøpte vi gjennom www.blekkskriveren.no Det var riktignok refiller men ganske billig, og kjemeprask levering og tror det også var portofritt. Patrone vi kjøpte var til HP skriver, farge patron 299 kr for 2 refiller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå