Karamba Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Har invitert noen venner på krabbe til helga. Noen som har forslag til noe godt tilbehør?
Tiger Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Sjømat foretrekker jeg så enkelt som mulig, så til krabbe er jeg kjempehappy om jeg får majo/aioli, hvitt brød, sitron, våtservietter/ skyllebolle og øl/hvitvin.
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Sjømat foretrekker jeg så enkelt som mulig, så til krabbe er jeg kjempehappy om jeg får majo/aioli, hvitt brød, sitron, våtservietter/ skyllebolle og øl/hvitvin. ← Helt enig
Karamba Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det er det vi vanligvis har også. Men jeg lurte bare på om noen hadde noen andre gode tips?
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg liker godt å spise grønn salat til, gjerne med mye avokado. Ellers er det nok loff, majones, sitron og aioli som serveres hos meg.
Gjest Gjest_Lion Queen_* Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg pleier å servere guacomole til krabber, det passer perfekt. Min "slumseoppskrift" er ca slik: 2 Avocadoer - skrap ut kjøttet og mos det Bland det sammen med et beger rømme Bland i 2 hvitløksbåter..knust eller hakket Salt,pepper og bittelitt cayennepepper.. Tilslutt kryster du i en halv sitron Smak deg frem..God apetitt!
Gjest piaf Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 En mulighet kan også være å servere en mangosalsa til, med frisk rød chili, limesaft og -skall og frisk koriander. Se feks denne oppskriften. Ellers er jeg enig i at aïoli og sitronbåter er det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå