Gå til innhold

Bryllupsmesser

Gjest Gjest_Lilli_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Dere som har vært på slike messer: fikk dere noe ut av det? Har liksom inntrykk av at det er en eneste stor reklameplakat for alle som driver med salg av bryllupsutstyr. Stemmer dette?

Ser at det skal være ei slik messe i Kulturkirken Jacob og det koster 300 kroner å komme inn. Er det verdt det? Mange gode tilbud?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi var på en messe, og fikk ikke noe igjen for det. Så vi kunne fint brukt pengene på noe annet

Skrevet

Vi var på en bryllupsmesse som "lønnet seg". Det kostet 50,- pr. pers å komme inn, og så fikk vi gavekort på 300,- i et glassmagasin (hvis vi satte opp liste der, som vi gjorde), og så fikk vi masse små freebees underveis. Gratis småflasker med styling produkter, rabatt på fotografering o.l.

Skrevet

Vi skal på bryllupsmesse på søndag. Håper jo egentlig på å vinne gavekort på 30 000 :P Men jeg synes det virkelig koselig å titte litt, så får man litt inspirasjon. Søndager er jo så kjedelige til vanlig, så hvorfor ikke bruke dagen på noe koselig? :)

Skrevet
Vi var på en bryllupsmesse som "lønnet seg". Det kostet 50,- pr. pers å komme inn, og så fikk vi gavekort på 300,- i et glassmagasin (hvis vi satte opp liste der, som vi gjorde), og så fikk vi masse små freebees underveis. Gratis småflasker med styling produkter, rabatt på fotografering o.l.

Hvor var denne messen??

Jeg skal på messen på søndag. Er jo kun en gang i livet (forhåpentligvis) en planlegger bryllup, så jeg hadde ingen betenkeligheter da jeg kjøpte billetten.

(men er for så vidt enig om at det tydeligvis er en forbindelse mellom bryllup og tillegg i pris. Litt rotete, men håper dere skjønner hva jeg mener ;) )

Skrevet

Det var i Horten. Dette var i midten av januar. Kanskje det er noe sånt igjen til neste år. Det var ikke så mye å se på egentlig, men vi fikk da noen ting igjen for det. Alle brudeparene var også med i trekningen av en gavepakke verd 5000,- (tror jeg det var). Vi vant ikke den dessverre. :(

Skrevet

Var på sånn messe, og det var helt bortkastet tid og penger. Gjør noe annet!

Skrevet

Vits og vits.... det går jo ann å bruke tid på noe fordi det er moro også :rosasmil:

Var på flere jeg og koste meg veldig med det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...