Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye til Narciso Rodriguez - "For her".

Lukter bare så utrolig digg!!! Fått i gave, Eau de toilette - er det noen som vet om det finnes f eks dusjsåpe/bodylotion i samme serie?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Den elsker jeg også, og den blir bedre og bedre for hver gang jeg bruker den. Jeg tror det også finnes kroppsprodukter derfra.

Skrevet

Er temmelig sikker på at jeg nettopp så kroppsprodukter i den da jeg snoka rundt på Steen & Strøm.

Skrevet

Spørs om jeg ikke må en liten tur innom parfymeriet etter jobb og sjekke litt ja :sjarmor:

Gjest Gjest_Kate_*
Skrevet

Hei, alltid interessant å høre om funn av gode parfymer. I hvilken "kategori" er denne duften - lett, tung, søt, orientalsk, sensuell, frisk osv?

Gjest Deception
Skrevet
Hei, alltid interessant å høre om funn av gode parfymer. I hvilken "kategori" er denne duften - lett, tung, søt, orientalsk,  sensuell, frisk osv?

Den er en musk-duft, medium tung, vill jeg si. Ikke søt på noe vis, og ikke noe hint av frukt. Et fint avbrekk fra alle de rosa parfymene som dominerer markedet. Muligens en typisk elsk-eller-hat-parfyme.

Gjest Gjest_kate_*
Skrevet

Ok, takk Deception! Den må jeg lukte på:-)

Skrevet

Den er vel ikke ny? Men veldig veldig god er den i så fall :)

Gjest Deception
Skrevet
Den er vel ikke ny?  Men veldig veldig god er den i så fall :)

Den kom vel for et par år siden, men typisk nok kom den ikke til Norge før nå. Den har vært en favoritt hos meg siden den kom.

Skrevet

Noterer meg navnet.

Den høres absolutt ut som en parfyme jeg må sjeke ut. :)

Skrevet

De har hatt den på glasmagasinet i Oslo i over ett år. De har flere produkter i serien, bl.a. deodorant.

Skrevet

Å, denne fikk jeg lyst til å lukte på.

Noen som vet hvor jeg kan finne den i Trondheimsområdet?

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har sett denne parfymen på Trondheim torg, var å sniffet på den i går...

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Vanskelig å si, føler at det er en parfyme som jeg må lukte noen ganger på for å fået mere intrykk. Men synes kansje at lukten var litt "voksen", vet ikke helt enda.

Skrevet

må prøve den neste gang jeg stikekr innom parfymeriet :) Har lyst på en litt tung duft nå som det går mot vinter........ Hvor mye ligger den på i pris her hjemme? Tror nok det blir EdP for meg, liker det best :)

Gjest Deception
Skrevet
må prøve den neste gang jeg stikekr innom parfymeriet :) Har lyst på en litt tung duft nå som det går mot vinter........ Hvor mye ligger den på i pris her hjemme? Tror nok det blir EdP for meg, liker det best :)

Vær obs på at Edt og EdP ikke lukter likedan i denne parfymen, så du bør nok teste begge før du bestemmer deg.

Og ja, den lukter definitivt "voksent" og sofistikert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...