Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 I helgen har jeg att besøk av drømmemannen. Vi har hatt det helt fantastisk (på alle plan) sammen og begge mener at "det skulle blitt oss". Det er i grunn "min skyld" at det ikke ble oss- jeg valgte feil da vi møttes... Men han er i et forhold. Dette forholdet er i ferd med å ryke- men de bor fortsatt sammen. Som han sier; han lever ikke- han bare eksistere i forholdet. Han har mange ganger forsøkt å snakke med henne, uten at det har gitt noen positive resultater. Nå har han gitt henne en allersiste sjanse- men selv tror han ikke på mirakler som han sier. Så sitter jeg her da. Kjenner at jeg ganske så fort vil komme til å bli forelska på en måte jeg aldri har opplevd før (er snart 30). Men; jeg har lovet meg selv (og han) at det som skjedde i helgen ikke vil skje igjen før han har flyttet ut. Nå kværener tankene rundt i hodet på meg. ER det noe håp? Er det noen vits i å sitte på gjerde en stund for å vente å se? Tenker jo da spess på det han sa til henne om en siste sjanse til å endre seg. Som han sier- forholdet dems eksisterer ikke- de bare bor i samme leilighet. Skal jeg vente på han? Eller gjøre alt jeg kan for å få han ut av systemet? Uff- hvorfor skal jeg alltid rote meg borti noe kaotisk??? Vet ikke helt hva jeg vil- måtte bare få ut litt tanker.... (jajajaja- vet det var helt feil både av meg og han at vi elsket (for det er virkelig det rette ordet å bruke) i helgen- men ingen av oss hverken ville eller kunne bryte av...)
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis han sier han bare eksisterer i forholdet - men likevel gir henne en sjangse til " å endre seg " og er utro med deg - så er det faktisk noen alarmbjeller som bør ringe ganske høyt....
Lipstick Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Dropp han!!! Det er faktisk bedre å være singel enn å være i et dårlig parforhold. Han kommer kanskje aldri til å gjøre det slutt med damen. Dessuten kan det hende han er utro flere ganger, hvis han er det i dette forholdet, hvorfor skulle han ikke da være utro igjen? Du fortjener bedre enn det der..
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Skal jeg vente på han? Eller gjøre alt jeg kan for å få han ut av systemet? Uff- hvorfor skal jeg alltid rote meg borti noe kaotisk??? ← Tja, det finnes jo kansje mellomting. Som å ikke møte han eller ha videre kontakt før han eventuelt bryter med dama, og ellers bare la livet gå sin gang. Hvis forholdet hans er så utrolig ferdig, så burde det jo ikke vare så fryktelig mye lenger. Og hvis han er så utrolig interessert, så burde han jo signalisere det hvis det blir brudd. Eller kansje han går etter deg bare for å rebounde Endret 3. oktober 2006 av Cognizance
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Som jeg skrev i hovedinnlegget har jeg lovet meg selv å holde fingrene av fatet før han får avbrutt og flyttet (eller at hun flytte). Han er bortreist fra heimen nå i 14 dager, så skal han være hjemme en stund. Har bestemt meg for å se hva som skjer når han kommer heim igjen. Heldigvis (uheldigvis) er han utilgjengelig når han er bortreist. Får ikke ha mobiltelefon (er ikke dekning der han er), eneste mulighet til å ha kontakt er om han logger seg på msn da... Velger faktisk å utsette meg for å bli såra jeg- noen ganger i livet må man jo bare ta noen sjanser. Setter meg på gjerdet og dingler med beina en stund fremover jeg.... Så får vi bare se!!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Det er ikke alle som har et valg. Det finnes de som har møtt DEN eneste ene og da lar ikke spørsmål om verdi for og imot det å vente, seg stille. Vet du ikke hva det vil si å vite at det er DEN man vil være med, og ingen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå