Gå til innhold

Siste meningsmåling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I siste meningsmåling så gikk Ap frem, mens FrP gikk tilsvarende tilbake.

Jeg har mistanke om at dette er et bestillingsverk fra NRK (les:ARK) side. Det var de som betalte gildet!

Går dere til http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=1 , litt nedover på siden til "SI DIN MENING:

Hvilket parti ville du stemt på om det var valg i dag?", så er Kong Carl langt foran!!!!!!!!!!!!!!!!

FrP 35%

Ap 20%

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvsagt er dette en manipulert meningsmåling hvor resultatet er kjøpt og betalt. Skulle ikke forundre meg om det står noen innvandrere bak.

:hoho:

Du er morsom, du Ola.

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Jepp, det første som slo meg også var at dette er ren negerkorrupsjon satt i system - godt vi har Olaola som sier ifra om sånt!

FrP tilbake?? UMULIG!! Her må noen ekskluderes!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg håper Carl I Hagen går ned for telling i sitt samarbeid med den sittende Regjering.

Her i Bergen er det ihvertfall ikke noe problem å skjønne hvorfor det går dårligere nå.

Kong Carl kan holde seg i Spania sammen med sine pensjonister, Terje Søviknes gjør seg best som reiseleder, :briller: har ingenting i politikken å gjøre.

Siv Jensen klarer ikke en gang å forsvare FRP`s partiprogram (selvopplevd)..... :hoho:

La venstresida komme STERKT tilbake!!!!!

Skrevet

Jeg tror helt sikkert det må være en sammensvergelse. Alle som har lest Erik Von Dänikens bøker vil kunne bifalle min teori om at det etter alt å dømme er Elvis Presley og en gammel og ærverdig rase med romvesner som sitter og drar i trådene her

Får bare håpe at Roy Orbinson ikke er involvert denne gangen også .........

Milo

Skrevet

Jeg holder med Milo denne gang.

Det er absolutt romvesener som står bak. Og joda, Roy Orbinson var med. Det var derfor resultatet av meningsmålingen ble slik det ble.

Han kan sine saker den gutten!

:briller:

Skrevet

Personlig tror jeg det er Saddam eller Al Quaida som står bak. :wink:

Gjest Kim Erik Lokker
Skrevet

Jeg holder en knapp på Carl bin Hagen selv - han vet at han trenger litt sympati igjen etter å ha reddet statsbudsjettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...