Gjest Odense Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Det har nå gått en uke og pakken er hentet og betalt for, (sjekket posten sine sider)men hvorfor tar det så lenge før jeg får pengene på min konto? Endret 2. oktober 2006 av Cora
Fru.U Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Sist jeg sendte med postoppkrav tok dem minst fem virkedager fra pakken ble betalt for tlpengen var på min konto. Hvorfor aner jeg ikke, men det er nok ikke uvanlig.
Gjest Odense Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Det har nå gått en uke siden pakken ble hentet, så jeg er ganske utolmodig nå ja...må vell skje snart?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Kan du ikke sende mail til posten og spørre da?
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Med meg så tok det 14 virkedager sist jeg sendte i oppkrav. Jeg har hørt om folk som har ventet 6 uker også. På Posten sier de bare at det tar 2-3 virkedager, så det er ikke noe vits å spørre de.. Jeg har prøvd
T.S Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 du får jo pengene så lenge det var oppkrav da..
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Det har nå gått en uke og pakken er hentet og betalt for, (sjekket posten sine sider)men hvorfor tar det så lenge før jeg får pengene på min konto? ← Det tar ca en uke før du får de. Posten sitter på de. Sender mye i oppkrav og dette er vanlig
Krista83 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 det er ikke rart posten venter med å sette pengene på rett konto, de får vell litt renter for hver dag som går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå