Gjest Gjest_Alene_* Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Dere som kjenner Stavanger, jeg skal dit neste uke på møte. Til og fra med fly, derfor får jeg 4-5 timer jeg må slå ihjel alene. Noen tips til hva jeg kan foreta meg? Alt mottas med takk
hjertesukka Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 4-5 timer er jo ikke allverdens tid, spørs jo hvor du skal være i utgangspunktet. OG: har du leiebil eller må du ta buss?. Da blir det straks litt mer kronglete. Men hvis praktisk mulig,ville jeg rett og slett tatt en tur til Kvadrat Kjøpesenter, som ligger i Sandnes men helt på grensen til Stvgr,- og spist lunsj på Sørensens, feks. Hvis du er i Stvgr sentrum, finnes det jo mer å velge i. Tror det er lagt ut noe her tidligere i en tråd om tilbud i Stvgr sentrum.
Gjest Gjest_Alene_* Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har desverre ikke leiebil, så det må bli buss/taxi. Møtet jeg skal på befinner seg hos en bedrift ca 15min fra flyplassen.
hjertesukka Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Da høres det ut som om Kvadrat kan være et alternativ.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for tips, skal sjekke ut avstander + bussalternativer
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Om du skal til Forus (Veldig mange bedrifter på Forus, så sjansen er stor) er Kvadrat veldig nærmt. Greit plass å slå i hjel noen timer det.
MissEli Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Å hvis du går lei har man jo ikea like i nærheten! Går an å slå ihjel en time å to der også!
gard Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Hei Det spørs litt hvor du kommer fra...det er f.eks. ikke så mye vits å dra på Kvadrat hvis du vanligvis bor i Oslo og har tilgang til masse shopping der Hvis været er fint vil jeg anbefale at du tar buss/taxi inn til selve byen og kikker litt på "downtown"....vågen, gamle Stavanger, Domkirken osv. Men det avhenger også litt av hva du er interessert i. Her er mitt Stavanger kart laget i Google maps: http://gardkarlsen.com/stavanger_map.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå