Gå til innhold

En annerledes brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg skal gifte meg til sommeren og vil ha en litt utradisjonell brudekjole da det er andre gangen jeg gifter meg... Har noen noen gode tips på hvor jeg kan lete?

Ooni :hjerter_rundt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Masse flotte kjoler der :) Men prøver å vente noen måneder med å finne en....håper på en liten i magen før bryllupet :babysmokk:

Skrevet

Det håper jeg også, men kjolen henger i skapet allerede.... Så får håpe at den passer når den tid kommer.... :) Vi får håpe at det klaffer da.... :babysmokk:

Kirke og lokale er booket.

Skrevet

Det spørs hva du mener med andeledes det. Du kan godt titte litt i "vanlige" butikker, kan avogtil dukke opp lekre hvite kjoler der, som med litt tilbehør kan passe godt på bryllupsdagen. Eller så må jeg jo anbefale en av våre mange dyktige kjoledesignere, det blir jo slik en vil selv, og de setter stor pris på å skape noe utennom det ordinære, uten at du blir seende for andeledes ut.

Ellers så er det flere mindre kjoleprodusenter spesielt i england som lager litt keltiske/alveaktige kjoler. Disse er lekre, og andeledes. skal se om jeg finner en linke senere.

Eller hva med å bruke en gammel kjole, som du får en dyktig syerske til å endre (mye) på så den blir ny og spennede?

Eller hva med en kortere kjole? har sett noen få coctaillengdekjoler på nett, og du blir like mye brud da, når tilbehøret er på plass :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...