Gjest Ola Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...765&item=250731 Til tross for at han er tiltalt for voldtekt, så befinner han seg ikke bak murene. Hvis dere tilfeldigvis skulle se han så vennligst kontakt nærmeste politikammer. Det er meget sannsynlig at han bedrev samme type virksomhet i landet han opprinnelig kommer i fra. Jeg har også en mistanke om det gjelder flere enn han...
aline Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Pass også opp for disse tre mindreårige jentene, de var også med på handlingen, og det kan være mulighet for at de er med på dette igjen! Da de er under den kriminelle lavalder, går de fri, uten noen form for straff, selv om de har vært med på å misshandle, voldta og selge ett annet ufrivillig menneske. Vi må være på vakt!!
Gjest Khalid Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 Men Aline, det er jo ingen som gidder å starte en tråd på tre jenter som er både norske og hvite, og som sikkert er søte til vanlig! Det stemmer liksom ikke helt med Olaola-hypotesene om at de eneste som er ekle med norske jenter er menn med mørk hud...
aline Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 joda, sant det. Men nå er jeg minst like sjokkert over disse jentene jeg da. Og siden jeg er opptatt av reelle farer, og ikke fanatiske-mørkhudede-mennesker-farer, så er vel disse jentene minst like farlige i denne saken? De var med fullt viten og vilje med på misshandling, tortur, voldtekt og salg av ei jente på 14 år som ikke ønsket noe av dette. Klart dette ikke er interessant for ola, men hans beskyldning om denne mannen (som selvsagt OGSÅ burde få sin straff.) er minst like uinteressant for meg. men nå er jo jeg litt teit da.....
Gjest dorian Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 Jeg er veldig glad for at Ola-Beate hjelper meg å lese Nettavisen. Er tross alt ikke SÅ lett å finne fram på internett selv dorian
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #6 Skrevet 20. januar 2003 Jeg er veldig glad for at Ola-Beate hjelper meg å lese Nettavisen. Er tross alt ikke SÅ lett å finne fram på internett selv Ai da, takk for tipset dorian. jeg var dum nok til å svare på innlegget til "Beate". Milla
Gjest Cruella Skrevet 20. januar 2003 #7 Skrevet 20. januar 2003 Jeg tror man gjør best i å la Ola's innlegg stå ubesvarte, ihvertfall blir det min policy. Lisa-Beth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå