Gå til innhold

Trenger ny støvsuger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger ny støvsuger, å jeg trenger derfor noen tips om en bra støvsuger.

Velger å se bort i fra de billige modellene som finnes på markedet siden jeg regner med at de ikke er så bra i lengden.

Vurderer merker som Elektrolux og Nilfisk.

Hvilken støvsuger har du, er du fornøyd med den, og hva er prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AEG Vampire. Jeg ble så fornøyd med min at jeg kjøpte to.

Skrevet

Nilfisk eller Miele!

To gode merker som suger kraftig og har skikkelig utstyr.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Nå har jeg en Siemens støvsuger som kostet ca 2500 kroner. Tror ikke det har så mye å si hvilket merke det er. De fleste dyre støvsugere er vel bra.

Det viktigste for meg var at den hadde hepafilter, som gjør at lufta som kommer ut er helt ren. Også at det blant utstyret som fulgte med var et munnstykke med en liten børste som jeg kan støvsuge bøker med. Hadde nemlig ikke det på min forrige støvsuger, og savnet det veldig.

Skrevet

Hepafiltrene nå er klassifisert! Nilfisk har den høyeste klassifiseringen, 14 som så å si ikke slipper ut noen partikler.. Disse har også skikkelig kvalitetstilbehør og lang bruksradius...

Jeg ønsker meg en NILFISK X200 eller X300...

Skrevet
Hepafiltrene nå er klassifisert! Nilfisk har den høyeste klassifiseringen, 14 som så å si ikke slipper ut noen partikler.. Disse har også skikkelig kvalitetstilbehør og lang bruksradius...

Jeg ønsker meg en NILFISK X200 eller X300...

Takk alle sammen for mange gode tips :)

Krista83, vet du noen pris på de modellene du ønsker deg?

Skrevet

X200 ca 3000 og x300 ca 3500+

300 har litt krafiftgere motor og litt ekstra finesser som fjernstyring på håndtaket som ikke 200 har...

Her kan du sikkert finne ut litt mer om dem :)

Skrevet

Jeg har Miele, men tror ikke det spiller så stor rolle på merke i de høyeste prisklassene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...