agbre Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Så på Åndenes makt i dag. Får ståpels av det programmet, men måtte jo se likevel. I dag var det også fra mitt nærområde, så det var jo grøssgøy å se det. Noen andre som liker det programmet?
Drua Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg liker det, men tør ikke se det alene etter det programmet med bordet som sprakk blant annet. I dag ville sambo heller se mythbusters så da så...
Gjest mela Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg gjør! Synes det er skikkelig interessant. Hadde vært moro å få en av disse klarsynte på besøk hos pappa i huset der jeg vokste opp, og se hva de hadde å si.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Ser det, liker denslags programmer. Synes for øvrig dagens program var alt for langtekklig. Fatter ikke hvorfor TvNorge har lagt seg på en programform som omhandler å gjenta seg selv og "høydepunktene" i det uendelige. Blir rett og slett utålmodig av en sånn programform. Føler at produksjonselskapet undervurdererer seernes oppfatning.
Vendie Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er så ofte hjemme alene på grunn av jobben til samboeren min at det tør jeg rett og slett ikke. Har sett en episode og synes sånt er veldig interessant, men siden jeg er så pinglete lar jeg det være. Kan bruke flere dager på å komme over sånne skumle ting. Tør nesten ikke å se reklamen en gang jeg!
Karamba Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Så på det i går frem til reklamepausen. Da ville samboeren min legge seg, jeg tørte ikke å sitte igjen for å se på... Det var ganske ekkelt! Skjønner ikke at de holdt ut de som opplevde alt dette! Hva skjedde etter reklamen. Fikk de fred i huset?
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Tørr ikke se det om jeg må sove alene den natten.
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 jeg elsker det programmet ...... men hadde helt glemt det ut igår.... uff,.. må ihvertfall huske å se det på søndag.....
MiniMjau Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 sikringen i leiligheten min gikk rett etter programmet!!! ÆÆÆÆÆ!
*Butterfly* Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Synes det er skummelt jeg, men interessant også.
Eve Luna Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg liker ikke det programmet. Syns det er bare tull helle greia. Men sikkert underholdende å se på for de som liker sånt.
Gjest Tanita Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Skal se neste episode, har sett reklamen for den på tv, hvem er han unge mannen som skal se på huset? Jeg tror jeg vet hvem det er men er ikke sikker... Noen som vet?
MiniMjau Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Skal se neste episode, har sett reklamen for den på tv, hvem er han unge mannen som skal se på huset? Jeg tror jeg vet hvem det er men er ikke sikker... Noen som vet? ← er han en av de klarsynte?
Anglofil Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Nei, synes det er kjedelig og uinteressant. Mvh Yvonne
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2006 #16 Skrevet 5. oktober 2006 er han en av de klarsynte? ← Ja, nesten sikker på det.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Ifølge Her og Nå er det Olav Moldestad som skal være den klarsynte på søndag. http://www.utdrivelse.no/ er hjemmesiden hans...
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Tror jeg skal se det på søndag. Skal nemlig sove med kjæresten min. Endret 6. oktober 2006 av Mystisk
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #19 Skrevet 6. oktober 2006 Ifølge Her og Nå er det Olav Moldestad som skal være den klarsynte på søndag. http://www.utdrivelse.no/ er hjemmesiden hans... ← Ja, det var han jeg trodde det var. Da skal jeg se på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå