Gjest Marja Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 Jeg er gravid i uke 10. Fjernet for noen år siden det meste av livmorhalsen pga. celleforandringer. Det skal utredes om jeg skal sette inn et sting om et par uker. Nå de siste dagene har jeg fått en del mensmurringer. Har hørt at man gjerne kan ha det, men trodde det var enda tidligere i svangerskapet. Er redd for at det kan være noe feil. Noen som har blitt konisert som har erfaringer å dele med meg?
Klips Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Mensmurringer kan man ha i hele svangerskapet. Mine var sterkest rundt første gang jeg skulle hatt mensen, uke 5-6, men de har kommet og gått siden også, og nå er jeg syv måneder på vei og alt er fortsatt bra. Kjente murringene faktisk i går igjen. Har hørt om mange andre som har det slik, så her er jeg helt sikker på at du ikke trenger bekymre deg. (Men nevn det gjerne til lege/jordmor også, så kan du bli enda mer beroliget). Lykke til!
Gjest tobarns mor Skrevet 21. januar 2003 #3 Skrevet 21. januar 2003 jeg er i uke 10 og har murringer i magen også.Dont Worry,Be happy!!
viwi Skrevet 21. januar 2003 #4 Skrevet 21. januar 2003 Ta det helt med ro. Jeg er i min 15 uke og har enda litt mensmurringer. Ikke like mye som tidligere i svangerskapet. Men jeg har hørt at de kan kom til og fra gjennom hele sv.skapet! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå