Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Synes du den filmen var bra, eller dårlig?

Fyr løs! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er veldig bra. En vakker film.

Gjest bente85
Skrevet

Helt enig med deg. :)

Synes det var flott at dem laget enn sånn film.

Skrevet

Vel. den handler jo om homofili, og setter de homofiles og lesbiskes tanker og følelser på agendaen.

En lesbisk bekjent sa hun ble veldig betatt av denne filmen!

Skrevet

Likte filmen svært godt. Den var filmatisk vakker og har en sterk historie. I tillegg er det et klart pluss at den kan virke fordelaktig i forhold til å motvikre homofobi, og diskriminering av homofile og lesbiske.

Skrevet

Synes den var helt flott. kameramessig brilliant, storyen er troverdig og flott, og skuespillerne vet hva de driver med. Sett på kino, kjøpte etterpå på DVD.

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Ikke det mest sjelsettende dramaet jeg har sett. Filmen var som helhet litt stillestående.

Skrevet

Enig med sistenevte. Hele filmen ble for langdryg og litt kjedelig i lengden. Men jeg synst skuespillet var utrolig bra og handlingen var virkelig bra.

Skrevet

Jeg synes også at det var en veldig bra film, men den kunne med fordel vært en halv time kortere.

Skrevet

jeg synest filmen var no "møkk"......

ikke mer å si om den saken,.,,,

Skrevet

Sånn midt på treet. Hadde forventet mer av den, tror nok den er laget for å sette homofili enda mer på dagsordenen.

Og det er jo helt greit, men som jeg har skrevet i en annen tråd om denne filmen så mener jeg noen scener var ekle men det er nå bare meg om det ;) ,

Skrevet
Ikke det mest sjelsettende dramaet jeg har sett. Filmen var som helhet litt stillestående.

100% enig.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg liker manneklining meget mye, og tør ikke se filmen i frykt for at det skal bli en helaften med meg og dildoen istedenfor en følsom cowboyfilm :frustrert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg liker manneklining meget mye, og tør ikke se filmen i frykt for at det skal bli en helaften med meg og dildoen istedenfor en følsom cowboyfilm :frustrert:

:hoho:

Du altså! ;)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Men hallo, han er jo så trynepen han ene fra den filmen, og er ikke han andre noe pen, kan jeg bare late som han er en annen mann :engel:

Seriøst, jeg skrudde den på, men var ikke i humør til sensitiv film, og jeg hørte introen brølte DRAMA så plutselig var den slettet. Pføy.

Skrevet

Hadde hørt en del bra om den, men synes det skjedde litt lite. Hadde det ikke vært for at det var 2 mannfolk det var snakk om, hadde også dette bare vært en vanlig film, som sikkert ikke hadde blitt lagt merke til.

Skrevet

Jeg likte filmen veldig godt, men synes også at den var litt for langdryg -siden jeg så den på DVD så endte det opp med at jeg satt å spolte litt forover...

Det eneste filmatiske jeg reagerte negativt på var at den tross alt hadde et tidsspenn på hva da 40(?) år og det så du definitivt ikke på skuespillerene... Men det var vel omtrent det eneste jeg har å utsette på den så.. En film som var verdt å se, om ikke annet for å få en litt bredere "horisont"! :)

Skrevet

Jeg elsket denne filmen og i motsetning til flere her synes jeg ikke den var for lang. Jeg opplevde det som befriende å se en film som dvelte ved dialog, blikk, bevegelser og landskap. Ypperlige skuespillere (mange gode biroller også).

For meg ble det skildret og fortalt en kjærlighetshistorie, det homofile aspektet lå jo der til grunn, men jeg var mere opptatt av den vanskelige kjærligheten til de to hovedkarakterene.

Skrevet

Jeg mener den er oppskrytt, jeg likte den ikke. Langdryg og kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...