Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 jeg bor i oslo og kan logge inn på deichmanskes nettsider for å reserve bøker osv. men jeg lurer på om jeg reserverer en bok som fins i en filial jeg aldri går til, om de da vil sende den til min nærmeste filial? eller må jeg be biblioteket jeg går til om å bestille den for meg?
Svart Katt Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Du kan via Internett reservere en bok og selv velge selv hvilken filial du vil hente boken på.
annemsk Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, dett kommer litt utenom, men hva er nettsida til deichmanske, har søkt, men finner ikke noe... Jeg registrerte en video en gang, men da gikk jeg til den filialen jeg ville låne på...
Skravla Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 http://www.deichmanske-bibliotek.oslo.kommune.no/
Irie Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Ved å reservere boken gjennom Internett, på Mappa mi, så er du nødt til å velge en filial der du vil hente boken. Så får du den dit du vil Jeg benytter meg masse av det, det er så kjekt!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 å så flott! :D da gjør jeg det vøtt må jeg si i skranka der da at jeg har reservert en bok? de legger den vel ikke i hylla så noen andre kan ta den...
Irie Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Når den kommer til biblioteket er den merket at den er reservert til deg, så den ligger nok å venter på deg bak disken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå