Catzy Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Det finnes en hunderase som jeg synes er veldig fin, men jeg lurer på hva det er. Mellombrun pels, litt lang og fluffy Litt lang og spiss snute. Ikke veldig lang og ikke veldig spiss, men lenger og spissere enn en golden retriever. Lang hale Nette poter, "normal" lengde på bena. Noen ganger hvite poter. Mellomstørrelse, dvs mindre enn en golden retriever og storre enn en cocker spaniel. Ser litt ut som en langragget rev. Noen som skjønner hva jeg mener? Catzy
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Nova scotia duck tolling retriever var det første jeg tenkte på. http://www.canis.no/oppdretter/rasebilder/toller1.JPG Innlegg endret. I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap. Veslejenta moderator Endret 2. oktober 2006 av Veslejenta
Catzy Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 Bingo! Akkurat slik! Takk for hjelpen. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå