Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9548792 dette står i vg idag! og er det rart det er rasisme i verden!!!! sånne kverrulante mennesker irriterer meg og jeg kunne godt vært foruten slikt tull prat!
MarianneE Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Herregud!!!! Tenk og få seg til og si noe slikt!!!!! Blir så sint og lei meg! Tenk at folk kan få seg til og tenke slik!! Stakkars fyr som ikke vet bedre..............
MarianneE Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 Herregud!!!! Tenk og få seg til og si noe slikt!!!!! Blir så sint og lei meg! Stakkars fyr som ikke vet bedre..............
Gjest care Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Jeg tenkte med en gang på at dette må være kg`ola. Jeg synes egentlig bare synd på mannene. Han er sikkert syk. Kanskje han er paranoid, det er mer vanlig en man tror.
Tusenfryd Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 Dette er bare trist! Jeg er i HV selv, og slipper heldigvis å ha våpen. Men jeg blir skremt av denne mannen. han er heldigvis ikke i mitt distrikt. Men det er sånne som han som gir oss et dårlig rykte - og får folk til å slenge med leppa om at "jasså, ut å leke med de skytegale igjen" etc. Jeg blir skikkelig lei meg når jeg leser sånt, og jeg håper inderlig det får konsekvenser for hans tilknytning til HV og hans tjeneste. Tror dere meg når jeg sier at dette ikke er den generelle holdningen blant HV-soldater? Jeg håper det. Tusenfryd trist nå.
jordbær Skrevet 20. januar 2003 #6 Skrevet 20. januar 2003 Hvis fyren ikke har kommet lengre enn det der, kan jeg ikke annet enn å le. Det er jo rettogslett idioti! Vi lever i 2003, ikke i 1903!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå