Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt før jeg skulle legge meg til å sove, sjekka jeg mobilen min og der hadde jeg fått melding både fra venninna mi og samboeren hennes der de spurte om jeg ville være med på trekant!!! :overrasket:

Jeg ble helt sjokkert, jeg er ikke av den typen - for meg er sex noe "hellig" som man gjør av kjærlighet kun med den ene du elsker. Det er venninne av meg, og jeg trodde ikke at de tenkte slik om meg - at jeg skulle ha lyst til å være med på noe sånt! Jeg har aldri uttrykt interesse for slikt, vi har aldri engang snakket om temaet sex.

Jeg viste meldingen til samboeren min, for han spurte hva det var for noe, og han ble sint og fikk lyst til å ringe de og fortelle de at slik kan de ikke oppføre seg - han mener det er mangel på respekt og nå vil han ikke at jeg skal besøke henne mer eller i det hele tatt ha kontakt med henne. Selv vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne fremover - jeg syns det er så upassende å spørre om slikt!

Det er vel ikke normalt å spørre venninnene sine om slikt, sånn uten videre!?!

Må også legge til at utseendemessig så ligger de ganske så lavt - han er rett og slett usmakelig å se på - hun er ikke så billedskjønn selv heller. Nei, jeg blir kvalm bare av å tenke på det der!

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne fremover, tror det blir et anstrengt vennskap. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe sånt med ei venninne men jeg hadde ikke blitt støtt eller sur over det på noen måte. Heller ikke kuttet henne ut.

Hadde bare sagt nei, og ikke tenkt noe mer over det.

Skrevet

Jeg synes det er litt drøyt av de å spørre deg når du er i et forhold, de ber deg på en måte om å være utro. Det hadde ihvertfall vært mer ok om du hadde vært singel, men de burde jo ha undersøkt litt mer om du kunne tenke deg det og i tillegg lagt det fram på en ordentlig måte.

Skrevet
Jeg synes det er litt drøyt av de å spørre deg når du er i et forhold, de ber deg på en måte om å være utro. Det hadde ihvertfall vært mer ok om du hadde vært singel, men de burde jo ha undersøkt litt mer om du kunne tenke deg det og i tillegg lagt det fram på en ordentlig måte.

Kloke ord. Og dette syns jeg du skal ta opp med venninnen din. Får håpe de var fulle når de kom med dette "fantastisk gode" forslaget.

Jeg hadde nok også blitt ekstremt paff, og veldig forbannet på min samboers vegne, da de tydeligvis ikke respekterer han, ei heller vårt forhold.

Håper du har tatt vare på meldingen, slik at hun ikke kan prøve å lure seg unna med "nei, det husker jeg ikke. Nå tuller du fælt".

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil med å beskrive hvordan de ser ut da...

Uansett, ta en prat og spør om dette var seriøst ment og hva i alle dager de mente med dette.

Alle kan tråkke i salaten og dersom det er ei ellers god venninne, så må det gå an å rydde opp i dette!

Skrevet

Jeg fikk melding idag der hun spurte om jeg fikk meldingene inatt og at de var fulle. Med en smiley bak... Jeg vet ikke hva jeg skal svare, er litt sint på henne! Nå begynner jeg å skjønne hvorfor så mange venninner av henne har bare kuttet henne ut "sånn uten videre" ifølge henne. Kanskje har de spurt alle sammen - da skjønner jeg at de kutter ut vennskapet...

Skrevet

Mulig jeg er prippen av meg, men jeg hadde svart tilbake: "Ja, og både jeg og min samboer er skikkelig forbannede på dere. Hvordan i alle dager tror dere at jeg er interessert i å være utro mot samboeren min - og det med dere?!? Vi snakkes - kanskje"

For å oppføre seg sånn, og i etterkant prøve å bagatelisere det - nei, jeg blir så :frustrert: ! Hadde de i det minste bedt om unskyldning for at de hadde gått over streken...

Skrevet
Nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil med å beskrive hvordan de ser ut da...

Uansett, ta en prat og spør om dette var seriøst ment og hva i alle dager de mente med dette.

Alle kan tråkke i salaten og dersom det er ei ellers god venninne, så må det gå an å rydde opp i dette!

Vi er ikke sååå nære venninner, men liksom det går an å la være å prøve å dra med venninnene med på sex da - ei jente å ha med på trekant kan de finne ut på byen eller noe - noen som er fulle nok til å bli med på det! Fordi han hun er sammen med er feit, begynnende måne, stor mage, bleik, fett askeblondt hår, skikkelig tunge øyelokk, dobbelthake og bollekinn, kviser på hals og ryggen, stygge tenner og you name it. Han er grusom å se på! For ikke å snakke om den harry klesstilen hans! Skinnbukser, skinnvest og cowboyboots, svarte jeans, mokasiner - neh han er så kvalm! Og nå syns jeg hun også er kvalm som kommer med slike forslag. Æsj, så billig!Mens hun skravler hele tida om at han er alle jenters drøm. Snakk om å ha lite selvinnsikt! :overrasket:

Skrevet
Mulig jeg er prippen av meg, men jeg hadde svart tilbake: "Ja, og både jeg og min samboer er skikkelig forbannede på dere. Hvordan i alle dager tror dere at jeg er interessert i å være utro mot samboeren min - og det med dere?!? Vi snakkes - kanskje"

For å oppføre seg sånn, og i etterkant prøve å bagatelisere det - nei, jeg blir så :frustrert: ! Hadde de i det minste bedt om unskyldning for at de hadde gått over streken...

Ja, jeg kommer nok til å skrive noe sånt, at de var fulle i natt er ikke noen unnskyldning! Det var langt over streken for min del! Jeg skulle aldri bedt ei venninne om noe sånt! Vi er jo ikke fjortiser - vi er i midten av 20-årene! Har ikke svart på meldingen enda, hun kan bare sitte der og lure...

Skrevet

Skjønner at du er opprørt!!

Da synes jeg du skal sende den meldingen om at du ble opprørt og synes hun kan la tlf være hjemme/avslått neste gnag hun skal på fylla!

Gjest StoreØyne
Skrevet
Vi er ikke sååå nære venninner, men liksom det går an å la være å prøve å dra med venninnene med på sex da - ei jente å ha med på trekant kan de finne ut på byen eller noe - noen som er fulle nok til å bli med på det! Fordi han hun er sammen med er feit, begynnende måne, stor mage, bleik, fett askeblondt hår, skikkelig tunge øyelokk, dobbelthake og bollekinn, kviser på hals og ryggen, stygge tenner og you name it. Han er grusom å se på! For ikke å snakke om den harry klesstilen hans! Skinnbukser, skinnvest og cowboyboots, svarte jeans, mokasiner - neh han er så kvalm! Og nå syns jeg hun også er kvalm som kommer med slike forslag. Æsj, så billig!Mens hun skravler hele tida om at han er alle jenters drøm. Snakk om å ha lite selvinnsikt!  :overrasket:

Trist at du ødelegger din "sak" her inn med å til de grader vektlegge dette parets utseende. Det må da vel være den prinsippielle adferden hennes du tar avstand fra, ikke utseendet deres?? :overrasket:

Skrevet
Trist at du ødelegger din "sak" her inn med å til de grader vektlegge dette parets utseende. Det må da vel være den prinsippielle adferden hennes du tar avstand fra, ikke utseendet deres?? :overrasket:

Det er ikke utseendet som er hovedsaken, men det at han er så usmakelig, gjør alt bare verre! Gir meg dårlige bilder! :sur:

Skrevet

Hadde det vært bedre om han hadde vært den 'hunken'?

Forstår godt at du er opprørt, men er du sikker på at de mente dette alvorlig? Det var ikke bare tull?

Skrevet
Hadde det vært bedre om han hadde vært den 'hunken'?

Forstår godt at du er opprørt, men er du sikker på at de mente dette alvorlig? Det var ikke bare tull?

Hvis det bare var tull, da er det ikke noen særlig til venninne da! Tror jeg kutter ut det vennskapet der...

Skrevet

Jeg mener, man tuller ikke med sånt til venninnene sine! Det er respektløst!

Skrevet

:ler:

Vi er ikke sååå nære venninner, men liksom det går an å la være å prøve å dra med venninnene med på sex da - ei jente å ha med på trekant kan de finne ut på byen eller noe - noen som er fulle nok til å bli med på det! Fordi han hun er sammen med er feit, begynnende måne, stor mage, bleik, fett askeblondt hår, skikkelig tunge øyelokk, dobbelthake og bollekinn, kviser på hals og ryggen, stygge tenner og you name it. Han er grusom å se på! For ikke å snakke om den harry klesstilen hans! Skinnbukser, skinnvest og cowboyboots, svarte jeans, mokasiner - neh han er så kvalm! Og nå syns jeg hun også er kvalm som kommer med slike forslag. Æsj, så billig!Mens hun skravler hele tida om at han er alle jenters drøm. Snakk om å ha lite selvinnsikt!  :overrasket:

:ler::ler::ler::hoho::hoho:

Og DER skjønte jeg at dettte var et tulleinnlegg :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Så du ville sagt ja hvis de var mer attraktive sier du? :ler:

Vel, på et generelt grunnlag forstår jeg godt at man inviterer med seg en venninne. Men jeg forstår ikke at man inviterer med seg en venninne som har samboer uten samtidig å invitere med ham.

Skrevet

:ler:  :ler:  :ler:  :hoho:  :hoho:

Ja jeg begynner å lure jeg også. For på meg virker det ettehvert som fokuset er på utseende og ikke på saken :ironi:

Når det er sagt, så har jeg erfaring med trekant. Men å spørre en venninne om noe sånt ville jeg aldri gjort. Og ifølge TS hadde de ikke engang snakket om sånne ting for bomben kom i en sms. Smakløst hvis det er sant.

Jeg har en venninne fra mange år tilbake. Hun vet alt om meg og jeg om henne. Vi har aldri tenkt tanken engang på å ha sex med hverandre eller i en trekant. Det hadde rett og slett blitt feil.

Men som sagt så begynner jeg og tro at dette er et tulleinnlegg. Hvis ikke er du TS selv ganske snever som fokuserer sånn på utseende.

Du sier at din ikke sååååå nære venninne synes sin samboer er drømmeprinsen. Og det er vel bra.

Vil du fortsette vennskapet, så tar dere dere en skikkelig prat, og hvis ikke så si ifra at du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre.

Skrevet

:ler:  :ler:  :ler:  :hoho:  :hoho:

Nei, det er ikke noe tulleinnlegg, jeg blir bare så provosert av hun "venninna"! :sur:

Og nei, jeg ville aldri sagt ja om de var attraktive! Men at de kan tro at folk ville gidde å kaste seg ut i sånt med de, viser bare hvor dumme de er!

Jeg har mista respekten for henne, en annen venninne av meg fortalte en gang om da hun skulle sove over hos de (fordi de bor et stykke unna) og da de skulle sove, så sa de at hun skulle ligge mellom de i senga deres om natta - fordi de ikke hadde gjesterom! Og de har et gjesterom og det har de alltid hatt. Så hun valgte å sove på sofaen den natta. Hun andre venninnen min har etter det sakte men sikkert trukket seg mer og mer fra henne fordi hun syns at det der var å gå over streken.

Jeg svarte på meldingen hennes igår tilslutt, som svar på at de var fulle skrev jeg at jeg skjønte at de var fulle. Uten noen smiley eller noenting - som jeg bruker. Da svarte hun igjen at ja, de var fulle. Koz skrev hun til slutt. :roll:

Verden er full av syke folk, og jeg er nok en magnet på de. :sur:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du burde ikke skrevet så mye om utseendet deres, men det gjorde du kanskje litt i affekt fordi du er opprørt? Uansett så synes jeg det er direkte respektløst å sende en sånn sms, både fordi du har samboer og fordi at om man har lyst til å være med på noe sånt så er det noe man snakker om på forhånd. Hadde du vært singel og du og vennninnen din hadde snakket om trekant på en positiv måte hadde det vært noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...