SuperNova Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Innbiller meg at det det var fårikål i grytene i de tusen hjem i dag. Hvor mange hadde fårikål til middag i dag? (Søndag 1. oktober.) Jeg!!
Gjest Bellatrix Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hadde ikke, men hadde på torsdag som var Fårikålens dag.
Gjest Gjest_Lion Queen_* Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 ÅH,var det fårikålens dag på Torsdag? og jeg som glemte å gratulere sauene som beiter på jordet her borte....stor skam
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Mamma ringte å sa at de hadde det i sted Jeg har desverre ikke passende kasseroller her, dessuten har jeg aldri lagd det før heller, så det får bare bli med tanken enn så lenge
Hilde Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg syns fårikål smaker helt pyton, så niks, ingen forekål her verken i dag eller noen andre dager!
Drua Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg hadde ikke, men hadde på torsdag som var Fårikålens dag. ← Jeg også
Arkana Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Nei, ingen får-i-kål denne søndagen (hadde istedet en nydelig indisk lammegryte med masse godt tilbehør ), men hadde får-i-kål for et par uker siden og kommer til å ha det i neste uke også.
Krista83 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Vi hadde heller ikke fårikål i går, men vi hadde suppekjøtt. Kan kanskje ikke sammenlignes, men det er mye kål i det også...
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg syns fårikål smaker helt pyton, så niks, ingen forekål her verken i dag eller noen andre dager! ← Som om jeg skulle ha skrevet det selv!
Gjest fåret Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Ingen fårikål i går, men jeg spiste på torsdag uten at jeg var klar over at det var fårikålens dag. Det er så deilig, men jeg får så vondt i magen etterpå uansett hvor mye jeg spiser. Men jeg tar sjansen et par ganger i sesongen for det.
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 niks..... ingen fårikål her heller.... liker deet ikke.......... holder meg til kylling og svin....nam nam
Karamba Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Nei, hadde ikke fårikål. Hadde det forrige søndag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå