Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått ned snart 20 kg, så kommer eg meg inn i klær i str 44 nå. Men når eg skal ut og handle klær, så ender det bare med at eg går i de "safe" butikkene som eg handlet i tidligere, der hvor de har avd for store klær. Brukte str 48/50.

Har så å si aldri turt meg inn i noen andre klesbutikker, men kan eg det nå?

Kanskje teit spørsmål dette :sjenert: men det er så pinlig å gå inn i en klesbutikk og finne ut at de bare har små størrelser, og så bare luske seg ut igjen.. Kanskje det ikke ville vært så pinlig nå når eg er blitt tynnere, men før var det uaktuelt..

Innbilder meg at eg er større enn er eg, henger litt igjen psykisk.. Har de fleste klesbutikker klær i str 44?

Har altfor mange store klær nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er str 48/50 i bukse, men kommer inn i large i genser på cubus, de har mye fint i mellomstørrelser. Også hm har mye fint. bukser er jeg litt usikker på men cubus har mye fint i str 44,mange jeans. men de får ikke jeg på.

Skrevet

Så flink du har vært da! :klem:

Vet ikke helt hvilke butikk jeg kan anbefale, det kommer jo litt an på alder og smak og prisklasse... Men du kan stort sett regne med å finne klær i str 44 i de fleste klesbutikker ja. Kanskje du må ta deg en liten rekognoseringsrunde, sniktitte litt i ulike butikker og finne ut hva som passer for deg?

Lykke til med nye, fine klær! :)

Skrevet

Gratulerer..

Er selv en 34/36..men mener H&M og Lindex fører størrelser opp til 46?(xl).

Skrevet

De butikkene eg har brukt er mest HM, litt Kappahl, Lindex avogtil.

Men det er jo så mange andre gøye butikker som eg ikke har turt å gå inn i, eg får ta meg en runde ja..

Men håpet er å gå enda mer ned, så det blir ikke noe storshopping enda, men må jo ha litt nå da ;)

Når eg er ferdig håper eg på å kunne gå inn i hvilken som helst butikk, uten å tenke på størrelsen min i hele tatt !

Det er rimelig frustrerende å ikke ha så mye å velge i, klær for store jenter, har som oftest passform som et telt.... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...