mito Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Som nybakt singel må jeg ta mer ansvar på vaskerommet framover, og jeg lurer på hvor ofte dere egentlig pleier å vaske klær? La oss si et par jeans, hvor mange ganger bruker dere det før det vaskes? Det er jo godt med nyvaskete klær, men samtidig blir jo klærne fryktelig slitt av for mye vasking. Trenger tips her!
Kayli Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kaster klærne til vask når de trenger det! Litt vanskelig å svare generelt, siden det varierer hvor ofte det trengs. T-skjorter og tynne gensere bruker jeg som regel bare en dag før de går i maskinen. Jeans, tja, et par-tre dager bør de vel holde alle fall. Passer på å ha full maskin før jeg vasker, men med to små barn er ikke det noe problem!
Karamba Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Vasker klær hver dag! Men jeg har 2 barn, og det sier vel sitt... Jeans bruker jeg i 2 dager før jeg vasker dem, topper 1 dag, gensere 2 dager.
mito Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 Vasker klær hver dag! Men jeg har 2 barn, og det sier vel sitt... Jeans bruker jeg i 2 dager før jeg vasker dem, topper 1 dag, gensere 2 dager. ← Blir ikke klærne fort slitte og stygge da?
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bruker også topper som er nærmest huden bare en dag. Jeans bruker jeg lengre. Vasker dem når jeg synes de er skitne. Undertøy brukes bare en dag. Håndklær brukes 2 - 3 dager, og sengetøy 1 - 2 uker før de vaskes. Klærne blir fort slitt, men jeg synes det er viktig å føle seg fresh. Så da får de heller bli slitt.
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hello hansome! Jeg vasker etter behov. Ettersom jeg selvfølgelig liker å føle meg ren og pen så sjekker jeg alltid buksene mine når jeg tar dem av for kvelden. Er de skitne så havner de på vaskerommet, ser de bra ut så overlever de en dag til. Topper, bh'er og truser blir brukt en dag. Du får bare prøve deg fram! Lykke til
Gjest Deception Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Jeans er jo ikke bare jeans! Det finnes vide, trange, lyse, mørke, for jenter også med og uten stretch (men undertegnede foretrekker uten), og selvsagt en kombinasjon av disse. Nå skal det sies at jeg har en viss forkjærlighet for trange jeans, og for å holde dem slik, må de behandles med omhu. Ikke for mye vask, men samtidig må de vaskes så de holder fasongen. Tøymykner er drepen for jeans, det bør unngås. Ellers er 40 grader det beste. Jeg vasker gjerne jeans etter fra 3-5 gangers bruk.
Karamba Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Blir ikke klærne fort slitte og stygge da? ← Jeansene mine holder seg fint, kommer an på hvilken kvalitet det er på toppene/genserne ikke alt er like holdbart. Dessuten vrenger jeg alltid klærne når jeg vasker dem, og da holder dem seg mye lengre. Prøver også å variere en del når jeg bruker klærne mine, ikke gå i det samme dag ut og dag inn...
Maria35 Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Hei, Har nettopp sett at Blenda har kommet med aloe vera versjon...noen som har prøvd den? Er den noe bra? Mia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå