Gå til innhold

Hva gjør du til daglig?

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme
Skrevet

Hva studerer/jobber du som?

Selv går jeg Forkurs-ingeniør (HARDT studie)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jon Are
Skrevet

jeg er uføretrygdet,men merker tidsklemma likevel.jeg har to schafere som krever sitt.jeg prøver å få tid til kontemplasjon/meditasjon/selvutvikling så jeg har mer enn nok å henge fingrene i som du ser.i tillegg til dette prøver jeg å ta vare på venner.jeg kjenner jeg er sliten av å ha fullstappet hverdag.jeg har vært på nippet til å være utbrent opptil flere ganger.legen min ba meg ta det med ro og det har jeg prøvd å være bevisst på.jeg hadde aldri i verden hatt tid til hverken studier eller jobb.det sier seg selv.

Med hilsen fra Jon Are

Skrevet

JObber innen helse. 100 % stilling

Trives men hektisk!

:)

Skrevet

Jeg er jobber som lærer på en barneskole.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Lillie
Skrevet

finpusser litt på bacheloren min før jeg skal videre på mikrobiologi :)

Skrevet

Jeg er web-student ved noroff´s multimedie design, så jobber jeg et par ganger i uka.

Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber for tiden på et sykehjem. Jeg holder på å søke andre jobber, da det er vanskelig å få fast jobb der.

Skrevet

Jeg er syk og blitt tidsbegrensa ufør. Men slik det ser ut går det mot fast. Jeg hater det. Det verste er å ikke få brukt evnene sine til noe. Jeg både studerte og jobba. Den siste jobben var innen finans. Jeg hadde nesten ferdig med en tverrfaglig bachelor med hovedvekt på samfunnsvitenskapelige fag før det "smalt".

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg er i innspurten til å levere doktorgradsavhandlingen min.

Skrevet
Det verste er å ikke få brukt evnene sine til noe.

Det kan jeg skjønne. Jeg jobber som selvstendig næringsdrivende, og det har vært opp og ned med oppdrag i starten, og i perioder har jeg hatt lite å gjøre. Det er merkbart hvor mye man legger i det å bruke evnene sine når man IKKE får brukt dem. Dersom du blir permanent ufør håper jeg det er lettere å lære å forholde seg til at "sånn er det" - det er jo ikke noe du kan gjøre noe med, så du får brukt tiden din på ting som gir deg noe likevel, uten å sørge for mye over det tapte. :klem:

Skrevet

Studerer 3. året økonomi, driver å finner ut hva jeg skal studere neste år..

Jobber ca 75% stilling som kokk ved siden av skolen.

Skrevet
Hva studerer/jobber du som?

Selv går jeg Forkurs-ingeniør (HARDT studie)

Peanuts i forhold til Ingeniørstudiet da!

Skrevet

Jeg går andreår ingeniør som sikkert er peanuts i forhold til Blindern :ler:

Skrevet

MY, kanke du skrive litt om studie ditt i tråden min på Karriere og utdanning :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...