Gå til innhold

"TV-programmer jeg misliker" tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av andre tråder, men hadde vært kult om noen gadd å slenge seg på denne :-D

Jeg fikser ikke beat for beat! ivar dyrhaug er en helt forferdelig programleder. Skjønner ikke at dette er en publikumsfavoritt rett og slett.

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Fredag" på tv2, hvertfall med han forrige programlederen :overrasket:

Skrevet

Mess TV, skjønner ikke folk som gidder å se på dette...

Skrevet

De derre: Glamour og days of our Lives osv...

Big Brother

Blæ!

Skrevet

Top Model

Date my Mum

Det de sendte på TvNorge der folk fikk tatt haugevis med operasjoner for å bli "vakrere". Tenk å lage tv programmer av noe sånt??Talentløst og trist.

Alt av amerikanske møkka krim/spenningsserier som sendes på tv2

LOST (fatter ikke hva som er bra med det)

Mess TV som en annen skrev, blir flau jeg

Fatcamp

Alt av fotball ( om det kan kalles program :) )

Det er så mange møkka programmer.

Ser veldig lite tv, holder meg til radio og musikk

Ser gjerne nyhetene/været, dokumentarer, debatt og hotel C og JA til alle danseprogrammer!

:)

Skrevet

Fotball på tv hele forbanna søndagen :sinna::sinna::sinna:

Skrevet
Fotball på tv hele forbanna søndagen  :sinna:  :sinna:  :sinna:

Sååå eniiiig :frustrert::grine::overrasket::frustrert::frustrert:

Skrevet

Enig med trådstarter, Beat for Beat misliker jeg sterkt. Blir helt flau, på sangernes, programledernes og ikke minst publikums vegne. Det er så altfor "folkelig", på verst mulig måte.

Skrevet

Jeg får spader av Holmgang og Redaksjon1. Kan ha noe med de trege programlederne å gjøre...

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hater alle slags debattprogrammer - de har aldri gjort noe godt for meg. Liker ikke Tore på sporet, og hermetiske tv-serier a la Helene og gutta. Har begynt å mislike frokost-tv også, synes både tv2 og NRKs versjon er dårlige nå.

Skrevet (endret)

Liker ikke slike skjønnhetsprogram a la 'Svanen' osv. Det samme gjelder alle slags realityshow, tv-debatter og slankeprogrammer som f. eks 'Fatcamp' osv. Ellers har jeg aldri hatt sansen for såpeserier som f. eks Hotell Cæsar, Glamour og I gode og onde dager.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Jeg er også enig med trådstarter - Beat for beat er fullstendig håpløst. Ivar Dyrhaug tar kaka - den eneste gangen jeg så et helt program klarte han å drepe hver eneste tilløp til sjarm hos deltakerne ved å slå an erkeflaue vitser, dessuten er det direkte pinlig å se diverse musikere bedrive allsang. Det skal sies i samme slengen at jeg hater allsang. Dessuten har det et sånt gladkristenaktig preg at jeg gremmes. Fakefakefake.

Ellers ser jeg lite på tv... Synes det er på høy tid at Først og sist taes av lufta, Skavlan virker drittlei og gidder ikke engang lære seg hva han skal si - sitter jo bare og snubler i ordene...

Lyte-dokumentarer på TVN er heller ingen favoritt.

Skrevet

Beat for beat - Jeg makter ikke Ivar Dyrhaug. Blæ.

Gjest hjertesukka i.i.
Skrevet

Ikke bare på TV- men i radioen også!!!! At det går an, sier jeg.

:frustrert:

Ellers syns jeg at det er altfor mye dårlig krim på TV. Hvem har sagt at alle liker krim?

Gjest Gjest_Lion Queen_*
Skrevet

Hele fredagskvelden på NRK har gått

ut på datoen for lengst..(beat for beat,nytt på

nytt og Skavlan...)

Nå bør den tv kanalen seriøst finne på no nytt

Syntes jeg da....

Gjest Vilja :-)
Skrevet
Jeg er også enig med trådstarter - Beat for beat er fullstendig håpløst. Ivar Dyrhaug tar kaka - den eneste gangen jeg så et helt program klarte han å drepe hver eneste tilløp til sjarm hos deltakerne ved å slå an erkeflaue vitser, dessuten er det direkte pinlig å se diverse musikere bedrive allsang. Det skal sies i samme slengen at jeg hater allsang. Dessuten har det et sånt gladkristenaktig preg at jeg gremmes. Fakefakefake.

:ler: Jeg har ikke noe imot Beat for Beat, men det repetitive aspektet (programmet har jo gått endel år nå) bidrar jo til at selv gull kan falme. Det er helt kurant å se programmet med venninnegjengen samlet, ta en trall til viser vi har hørt så mange ganger men aldri husker navnet på. Nå har jo de to pianistene begynt å lage litt avslutnings-show også, jmf. sist fredags sending iallefall.

Skrevet

Enig!! :frustrert: De sender altfor mye fotball på tv!!!

Også enig i at Beat for beat er dårlig!

Glamour er heller ikke en av mine favoritter...

Skrevet

Extrem makeover!Syns han programlederen er helt grusom, og alt er så tåredryppende klissete att jeg blir helt kvalm!!!!

Skrevet

jeg liker ikke åttå jespersen, han gjør bare narr av folk i rulletol og rar nese, det er dårlig gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...