Gjest Seeker Skrevet 7. november 2006 #61 Del Skrevet 7. november 2006 jeg skulle likt å vite hvor fysisk aktiv du er?hvis du trener mye er det til en viss grad forståelig.hvis ikke,er det bare tøys og fanteri!er det på grunn av medias konstante fokusering på velvære og kunstig behov for å dufte lik en blomst på vinters tid?våre forfedre hadde verken mulighet eller tid til dette dekadente hysteriet!er dette mon tro et utløp for frykten rundt ens egen kroppsvæske?jeg bare spør jeg... Med hilsen fra Jon Are ← Denne dekadensen unner jeg meg med god samvittighet. Dusjer fordi det er en deilig, sensuell opplevelse. Det burde da du som singel sette pris på også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 7. november 2006 #62 Del Skrevet 7. november 2006 Vi har massasjestråle så jeg synes det er et rent tivoli å dusje. Men jeg gjorde det ikke på søndag, beklager så meget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seeker Skrevet 7. november 2006 #63 Del Skrevet 7. november 2006 Vi har massasjestråle så jeg synes det er et rent tivoli å dusje. Men jeg gjorde det ikke på søndag, beklager så meget!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 8. november 2006 #64 Del Skrevet 8. november 2006 Hvordan det? Kjenner du en mann som hater å dusje, liker å proklamere dikt før sex og heller vil ha sex med sjelen din enn med kroppen din i en hytteliknende bolig med furupanel? ← Hahahaha nei kjenner ikke en sånn mann nei, kjenner bare en i Sandefjord med det navnet skjønner du... Men han som er her på forumet viste seg å ikke være fra Sandefjord, og å være veldig sær Får lættiz av innlegga hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #65 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg liker å dusje daglig og jeg er singel. Sånn, da er denne dumme tråden avgjort! Men du! når jeg først er her! Er det noen av dere som har problemer med å spise som singel? Du forstår jeg har problemer med å fullføre et måltid da jeg har ingen til å fortelle meg at jeg må fortsette å tygge maten! Dette var smart! La oss ta en PÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 9. november 2006 #66 Del Skrevet 9. november 2006 Må bare innrømme at hver gang jeg leser overskriften til dette inlegget så ler jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 9. november 2006 #67 Del Skrevet 9. november 2006 Nei, jeg er like renslig nå som da jeg var i et forhold. Dusjing kommer aldri til å bli et ork for meg fordi jeg setter så stor pris på å være ren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #68 Del Skrevet 9. november 2006 som ufrivillig singel må jeg ærlig og oppriktig innrømme at visse ting,som kroppsstell og dusjing, blir et ork og et tiltak.nå er det sånn at jeg dusjer 2 ganger i uken,noe som er realistisk i forhold til normal hygiene.hvor er gleden ved å stelle seg,dynke seg inn for sin elskede når man er alene?jeg bare spør jeg.. med hilsen fra Jon Are ← Må bare spørre: Skifter du underbukse like ofte også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 10. november 2006 #69 Del Skrevet 10. november 2006 Hvor ofte jeg dusjer har ingen ting med om jeg er singel eller ikke å gøre. ← Enig med deg asså, hehe. UFF..ble nesten redd her, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 11. november 2006 #70 Del Skrevet 11. november 2006 Jon Are er KGs smarteste troll ← Tusen takk, Cephalus Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #71 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg dusjer hver dag fordi jeg liker det. Det gjør at jeg våkner opp skikkelig og gir meg en god start på dagen. Dusjer like mye nå som jeg har en ype som da jeg var singel. Hadde jeg ikke følt for å dusje hver dag så hadde jeg nok ikke gjort det. Det har ingenting med media eller samfunnet å gjøre for min del i alle fall. Du får bare kose deg de 2 gangene i uka du dusjer Jon Are så kan du jo kasnkje lese et dikt samtidig for å gjøre opplevelsen enda større. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 11. november 2006 #72 Del Skrevet 11. november 2006 Hvordan det? Kjenner du en mann som hater å dusje, liker å proklamere dikt før sex og heller vil ha sex med sjelen din enn med kroppen din i en hytteliknende bolig med furupanel? ← Hmm... hvordan vet du at Jon Are proklamerer dikt før sex og at han heller vil ha sex med sjelen din enn med kroppen i en hyttelignende bolig med furupanel? Snakker du av erfaring? Så da er ikke Jon Are singel lengre selv om han bare dusjer to ganger i uka. Kanskje det er en fordel å ha sex med sjela hans. Siden han ikke dusjer altså. Så behøver du ikke komme så nær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2006 #73 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan jeg vet det? Leser du ikke Jon Ares innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #74 Del Skrevet 13. november 2006 For en merkelig tråd. Det som betyr noe er vel at folk ikke lukter bæsj? Personlig dusjer jeg like ofte, men må innrømme at leggene er en smule mer skjeggete vinterstid når jeg ikke har kjæreste enn når jeg har det Ellers ville det for min del vært nokså uaktuelt å bli sammen m en som dusjet kun to ganger i uka av denne enkle grunn: Jeg vil ha kjæste som holder kroppen sin litt ved like ved å trene seg svett etpar ganger i uka. (Altså ikke toppidrettsutøver, men en som jogger, går fort, trener fotball eller tar seg en skitur el no innimellom). Etter trening må man dusje. Og så dusjer man også før man skal ut for eksempel på byn, på date, på restaurant e.l. Det blir mer enn to dusjer i uken har jeg erfart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 16. november 2006 #75 Del Skrevet 16. november 2006 Nettopp... Nå er jeg ikke singel lenger men dusjer ikke mer av den grunn Bare at nå føler jeg mer for å ta vare på meg selv. Særlig var jeg opptatt av hygiene, velvære og utseende da jeg skulle på date med han jeg dater nå, og det ga resultater hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå