Gå til innhold

synes du som er singel at det er et ork å

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Det er mulig Jon Arne føler seg rein nok med å dusje 2 ganger pr uke. Regner med at han vasker seg under armene og resten av overkroppen de andre dagene.

Men tror ikke akkurat mannfolk står på badet og vasker stellet hver dag, så jeg ville tenkt meg ganske mange ganger om før jeg vurderer å ha sex med en sånn "uvasket" person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å svare på det du spør om: Så kan jeg nok si meg enig i at det er en sammenheng mellom singellivet og dusjing. Jeg er singel selv og dusjer ikke mer enn 3-4ganger i uken. Dusjer normalt sett fredag og lørdag, da jeg ofte er på byen eller sammen med venner. Så blir det gjerne mandag og onsdag i påfølgene uke. De dagene jeg ikke dusjer tar jeg gjerne en "kattevask".

Når jeg har vært i forhold, så er nok lysten til å lukte godt og føle seg rein og frisk for partneren tilstedet. Da hadde jeg nok dusjet hver dag så og si, legger nok litt mer i det renslige når jeg omgåes med en partner hver dag.

Men generelt så vet jeg at folk ser på meg og kjenner at jeg er en renslig person.

Damene skryter alltid av min renslihet og gode lukt!

Men mindre enn 3dusjer i uken er jeg ikke tilhenger av.........uansett singel eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så jævlig ekle folk er.. Tenke seg til å gå rundt i sovesvette og kjønnssafter og døde hudceller og dritt.. Jeg blir kvalm..

Vi er jo heldige, vi har tilgang på såpe og varmt, rent vann og håndklær og tøymykner og alt mulig.. Og vi lever faktisk ikke i oldtiden lenger.. Jeg kommer aldri til å skjønne at folk ikke dusjer så godt som hver dag.. Jeg føler meg skitten hvis ikke, føler porene er helt tette og klør i hodebunnen.. Og jeg er IKKE mye syk heller..

Blææh :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hvertfall seks dager i uken for mitt eget velværes skyld. Ingen ulempe å vite at du er ren heller, om du skulle treffe på en kjekk fyr tilfeldig...

(Og i mitt tilfelle er jeg kronisk single og siste håpet mitt er å treffe noen "tilfeldig".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som ufrivillig singel må jeg ærlig og oppriktig innrømme at visse ting,som kroppsstell og dusjing, blir et ork og et tiltak.nå er det sånn at jeg dusjer 2 ganger i uken,noe som er realistisk i forhold til normal hygiene.hvor er gleden ved å stelle seg,dynke seg inn for sin elskede når man er alene?jeg bare spør jeg..

med hilsen fra Jon Are

Jeg er ufrivillig nysingel :tristbla: Men jeg steller meg jo, for å være attraktiv for den nye flørten min :-D har kjent ham lenge men begynte å flørte nå så, håper på at det kan bli noe en gang... Håp har jeg jo.

Og forresten: Dusjer hver kveld. Skulle helst dusja om morran men, fryser no helt sinnssykt så tar det før jeg kryper under dyna hver kveld...

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oj, jeg visste ikke at det var så ille å ikke dusje hver dag! Jeg dusjer annenhver morgen jeg. Får jeg sånne spy-smilyer og blir singel resten av livet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjellsippa
Oj, jeg visste ikke at det var så ille å ikke dusje hver dag! Jeg dusjer annenhver morgen jeg. Får jeg sånne spy-smilyer og blir singel resten av livet da?

Ja, det gjør du nok :kvalm: Du må dusje hver morgen for ellers blir du singel resten av livet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusja ikke i går jeg................ men, jeg har ligget i badekaret nå, i ca 3 kvarter. Hjelper det :klø:

Hilsen Singel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer etter behov. Aldri mindre enn 4 gg uka. Kommer litt an på om jeg har frihelg fra ungene eller ikke og om jeg skitner meg til på jobb. Hadde en husdykdom for noen år tilbake og da var det direkte smertefullt å dusje. Var hos spesialist som sa at mange kunne ha ungått å få slike sykdommer ved å redusere litt på dusjingen og at 3-4 gg i uka var mere enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria

Folk må jo egentlig få gjøre som de vil.

Jeg trener som regel 5, 6 ganger i uken, så det blir ofte to dusjer for dagen, noe som ikke er så bra heller.

Jeg liker å være velstelt. Så jeg dusjer ofte, sminker og kler meg fint, uavhengig om jeg er i forhold eller ikke. ;)

Men slik som jeg kjenner folk, så lar de "forfallet" komme frem i forhold. Når noen har vært sammen lenge, så slutter mange damer å shave bena, slutter å bry seg hvordan de er kledd osv...men som sagt, det er ikke alle, men en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks-svigerinne dusjet på seg ringorm.

Ojsann, den var drøy, skulle likt å vite hvordan det går an!

Endret av Hubble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metalheart

Noen ganger er jeg såpass sliten at jeg unngår å dusje, men dette er kun på dager jeg ikke skal noe og bare er for meg selv hjemme. Men jeg må være nybarbert, nydusjet og ha rene klær hvis jeg sal ut på jobb,skole,byen og treffe folk generelt sett. Det er også viktig for min del å stusse spissene på håret hver 8 uke for å unngå at det er pistrete og slitt i spissene. Fett langt hår og skjeggstubber i trynet og hestelukt er ikke attraktivt enten du er blant venner, dame, skole eller jobb.

Jeg syns ikke det bør været et ork å dusje selv om man er singel eller ei fordi at plutselig kan man jo møte noen og et førsteinntrykk er jo veldig viktig siden mennesker dømmer oftest på førsteiinntrykket. Det hjelper nok å se litt delikat ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mindre ork å dusje når man er singel! Da kan man jo skippe hele eller deler av barberingen dersom man har dårlig tid, spesielt på vinteren :) Ikke det at jeg digger skjeggstubber på leggene, men det er herlig å slippe å måtte barbere seg overalt hver jævla gang man dusjer.

Jeg må dusje hver dag, for håret mitt blir utrolig fett veldig fort (ja, jeg er klar over at det kan komme av det faktum at jeg dusjer hver dag!). Jeg føler meg dessuten generelt ganske ufresh dersom jeg ikke dusjer en dag.

Synes dessuten det er deilig å dusje. Det er alt styret etterpå som kan være et herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Jon Are: Du kommer tilfeldigvis ikke fra Sandefjord??  :overrasket:

Hvordan det? Kjenner du en mann som hater å dusje, liker å proklamere dikt før sex og heller vil ha sex med sjelen din enn med kroppen din i en hytteliknende bolig med furupanel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig å dusje jeg. Uansett om jeg er singel eller ikke. Dusjer hver dag, føler meg rett og slett ekkel hvis jeg ikke gjør det, selv om jeg er klar over at det egentlig er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...