Gjest Jon Are Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 som ufrivillig singel må jeg ærlig og oppriktig innrømme at visse ting,som kroppsstell og dusjing, blir et ork og et tiltak.nå er det sånn at jeg dusjer 2 ganger i uken,noe som er realistisk i forhold til normal hygiene.hvor er gleden ved å stelle seg,dynke seg inn for sin elskede når man er alene?jeg bare spør jeg.. med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis det er slik at du vil ha deg dame så tror jeg du må strigle skroget oftere enn 2 ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2006 #3 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Hvor ofte jeg dusjer har ingen ting med om jeg er singel eller ikke å gøre. Endret 1. oktober 2006 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 1. oktober 2006 #4 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes ikke at to ganger i uken er noe lite, det er akkurat passelig . Vi har en naturlig bakterieflora på kroppen som i disse tider vaskes bort og gir grobunn for infeksjoner og andre sykdommer. Uansett, jeg dusjer oftere når jeg er forelsket. Det sier jo seg selv, og det ligger jo også litt i ordet, forelskelse, fornyelse, bli ny igjen.... Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 1. oktober 2006 #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du skal ikke se bort ifra at singeltilværelse og dusjefrekvensen din henger sammen på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. oktober 2006 #6 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nja, jeg er ikke singel, og dusjer ikke mer enn 2-3 ganger i uka jeg heller. Det er ikke noe problem det, jeg er da ren nok (jeg VASKER jo kroppen selv om jeg ikke dusjer hver dag, og det ER ikke nødvendig å dusje daglig) Dusja vel ikke oftere eller sjeldnere da jeg var singel, da jeg var nyforelska enn nå som jeg er "etablert". Jeg dusjer etter behov. Og det forsndrer seg ikke med sivilstatus, men heller med aktivitetsnivå, lufttemperatur (når det er varmt blir håret mitt, som er langt, lettere svett og da trenger det vask, og da dusjer jeg altså oftere) Jeg skal vel ikke egentlig svare i denne tråden da jeg kke er singel, men rett og slett ville jeg bare svare at det ikke er et problem å bare dusje 2-3 ganger uka og likvel ha helt normal hygiene og derfor skal ikke DET ha innvirking på om man forblir/blir singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er dette en tøysetråd?? Hvor ofte jeg dusjer /gjør øvrig kroppsstell har iallfall ikke noe med hvorvidt jeg er singel eller ikke Dusjer hver dag - skifter klær hver dag og jeg har IKKE hverken astma eller allergi om det skulle være av interesse å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er dette en tøysetråd?? Hvor ofte jeg dusjer /gjør øvrig kroppsstell har iallfall ikke noe med hvorvidt jeg er singel eller ikke Dusjer hver dag - skifter klær hver dag og jeg har IKKE hverken astma eller allergi om det skulle være av interesse å vite ← jeg skulle likt å vite hvor fysisk aktiv du er?hvis du trener mye er det til en viss grad forståelig.hvis ikke,er det bare tøys og fanteri!er det på grunn av medias konstante fokusering på velvære og kunstig behov for å dufte lik en blomst på vinters tid?våre forfedre hadde verken mulighet eller tid til dette dekadente hysteriet!er dette mon tro et utløp for frykten rundt ens egen kroppsvæske?jeg bare spør jeg... Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 1. oktober 2006 #9 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg skulle likt å vite hvor fysisk aktiv du er?hvis du trener mye er det til en viss grad forståelig.hvis ikke,er det bare tøys og fanteri!er det på grunn av medias konstante fokusering på velvære og kunstig behov for å dufte lik en blomst på vinters tid?våre forfedre hadde verken mulighet eller tid til dette dekadente hysteriet!er dette mon tro et utløp for frykten rundt ens egen kroppsvæske?jeg bare spør jeg... Med hilsen fra Jon Are ← Du har nok noen gode poenger, men det overskygger dessverre ikke det faktum at du sannsynligvis luker gammel sau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2006 #10 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg skulle likt å vite hvor fysisk aktiv du er?hvis du trener mye er det til en viss grad forståelig.hvis ikke,er det bare tøys og fanteri!er det på grunn av medias konstante fokusering på velvære og kunstig behov for å dufte lik en blomst på vinters tid?våre forfedre hadde verken mulighet eller tid til dette dekadente hysteriet!er dette mon tro et utløp for frykten rundt ens egen kroppsvæske?jeg bare spør jeg... Med hilsen fra Jon Are ← Våre forfedre pusset ikke tenner heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. oktober 2006 #11 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du har nok noen gode poenger, men det overskygger dessverre ikke det faktum at du sannsynligvis luker gammel sau. ← Det trenger han da ikke gjøre om han ellers har en god hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 1. oktober 2006 #12 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det trenger han da ikke gjøre om han ellers har en god hygiene. ← som sagt har jeg et naturlig forhold til kropp.jeg dusjer to ganger i uken og ingen har sagt at jeg lukter som en sau! min lege støttet meg 100% da jeg bestilte en time for å forhøre meg om mulige risiko ved å kun dusje 2 ganger i uken. med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. oktober 2006 #13 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg syntes det blir motsatt jeg, når jeg hadde kjæreste var det ikke så nøye med å dusje hele tiden og sminke seg, fikk nesten ikke lov. "nei, du trenger ikke dusje, kom å legg deg" fikk jeg høre Så da ble det gjerne til at jeg ikke dusjet en dag. Ellers dusjer jeg hver dag, minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. oktober 2006 #14 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du er morsom, Jon Are. Å dusje 2 ganger i uken er hverken farlig eller spesielt uhygenisk med mindre du driver veldig med fysisk aktivitet eller lar være å pusse tenna i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2006 #15 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg skjønner ikke at man dusjer bare for en partner jeg.. for min del så er det å føle meg vel og føle meg bra viktig også for egen del, altså endrer jeg ikke dusjerutiner om jeg er singel eller ikke. jeg dusjer hver dag stort sett, men så trener jeg stort sett fem dager i uka og da, så å IKKE dusje ville vært ganske ubehagelig i mine øyne. om man ikke trener mye og vasker seg de dagene man ikke dusjer, så dør man nok ikke av å ikke dusje hver dag nei, men det har jo lite med saken å gjøre. jeg synes det er synd at man ikke liker å ta vare på seg selv for sin egen del, for det er det som er viktig, da blir egenpleien en naturlig del av en selv. som singel både dusjer jeg, trener, tar ansiktsmasker, pleier håret med kurer, barberer legger og under armer og annet, bruker deo og parfyme, styler håret og sminker meg. hovedsakelig fordi jeg liker meg selv velstelt, og så lenge jeg liker meg selv, så er det mye større sjans for at andre skal det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #16 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Jeg ser ingen sammenheng mellom sivilstatus og hygiene. Edit: Skrivefeil Endret 1. oktober 2006 av Sweet Jane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2006 #17 Del Skrevet 1. oktober 2006 min lege støttet meg 100% da jeg bestilte en time for å forhøre meg om mulige risiko ved å kun dusje 2 ganger i uken. med hilsen fra Jon Are ← Er det noe å ta opp legetimer for? Trodde du det var farlig å dusje to ganger i uka? Ikke rart man må vente i ukesvis for å få time hos legen når folk går dit for å spørre om sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. oktober 2006 #18 Del Skrevet 1. oktober 2006 Enig med deg der, Aline. Personlig hygiene bør ikke være avhengig ar sivil status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #19 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dusjing har med velvære å gjøre, og det foregår hver dag. Er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. oktober 2006 #20 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er det noe å ta opp legetimer for? Trodde du det var farlig å dusje to ganger i uka? Ikke rart man må vente i ukesvis for å få time hos legen når folk går dit for å spørre om sånt. ← Kanskje det er derfor Jon Are ikke får seg dame? Han tror han blir syk av alt og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå