Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Hva gjør dere glade? Jeg mener den rolige/lykkelige gleden. • Våkne før kjæresten min og bare ligge rolig å se på han å tenke på hvor godt jeg har det. • Kjøre bussen og se verden suse forbi • Sitte på cafe og se på folk som går forbi og gjette på hva de tenker • Se folk bli glade • Se barn leke • Se i billedbøker • Lese en bok • Høre på god musikk og lukke øynene • Våkne av at kjæresten min kysser meg på kinnet • Være med venner • Høre lyden av høstblader som blir trødd på • Våren • Familien min dette var det jeg kom på i farten, men det er mye mer som gjør meg skikkelig glad. Håper dere vil dele noen av deres gleder
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #2 Skrevet 19. januar 2003 Glede er å ikke være uvenn med kjæresten sin som man elsker så innmari høyt... Vi krangler this very moment, og for alt jeg vet kan flyttinga ilag om 2 uker stå på spill... :cry: Så det er for meg glede akkurat nå ja.
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2003 #3 Skrevet 19. januar 2003 Masse som gjør meg glad. * Vennene mine * Dyrene mine * Se glade barn og voksne * God mat * Familien ... * Sol og sommer * Trening * Lære nye ting Det jeg fikk ramset opp i farten.
Gjest Lea Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 *Å ha masse tid for meg selv en gang i mellom. *Voffsen gjør meg glad uansett hvor sur jeg er. *At jeg og sambo alltid blir enige til slutt. *At våren kommer snart. *At jeg snart skal på ferie. *Ingen i familien eller av venner og kjente er alvorlig syke. Og masse annet.. er glad for det meste jeg!
Gjest Diva Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 Mange ting som gjør meg glad : * Kjæresten min * Vennene mine * Familien min * Å høre på musikk * Dra på kino * Være kreativ (lage smykker, brodere, male og sy) * Å kunne være et medmenneske * Være ute i frisk luft * Å danse * Å snakke med folk og le sammen med dem * Å ha kjøpt meg en ny parfyme eller en ny shampo jeg VET er god * En ny cd eller dvd * Mine månedlige lånutbetalinger er stas! * Å kunne få seg en jobb inntil studiene mine / evt. sommerjobb hadde gjort meg virkelig glad. * Å sett Ringenes Herre en gang til (forrige gang ble lettere forstyrret av småfolk) * Å drikke caffe latte med gode venner (eller alene for den saks skyld)
RoadQueen Skrevet 20. januar 2003 #6 Skrevet 20. januar 2003 Den største glede du kan ha - det er å gjøre andre glad. Det er en masse småting trivielle ting som gjør meg glad, men det jeg sjelden tenker på men som da gjør meg glad det er at jeg har helsen i behold, fysisk og psykisk et sosialt nettverk som fungerer rundt meg ingen store personlige/familiære problemer.
Gjest Virvel Skrevet 20. januar 2003 #7 Skrevet 20. januar 2003 Dette gjør meg glad: - Sove lenge om morgenen - Kjæresten min - Skravle med venninnene mine - Se på gamle bilder - Høre mormor fortelle om "gamledager" - Ligge i solen og tenke på ingenting - Vite at jeg har gjort en person glad - Gode karakterer - Føle at jeg virkelig mestrer noe - Føle at jeg blir satt pris på og at min eksistens er viktig - Høre på Manu Chao - Se en knallgod film - Lese en bok som er så godt skrevet at jeg får lyst til å spise den opp i håp om å bli like flink til å skrive selv - Føle solen og månen og vindene og havet... kjenne at jeg LEVER
Gjest Nefertiti Skrevet 20. januar 2003 #8 Skrevet 20. januar 2003 Helt ening med noen her oppe: den største gleden du kan ha det er å gjøre andre glad :D men, • Sola • Kjæresten min og en del andre ting må også føres på den lista :D
Gjest Hilde K S Skrevet 20. januar 2003 #9 Skrevet 20. januar 2003 Alle de små hverdagsgledene som positive tilbakemeldinger, mann, barn, pent vær og andre ting og tang som gjør livet verdt å leve. Men også en banal ting som når det er fridag, jeg vasker huset skikkelig og går på handlesenter og anskaffer lenge etterlengtede ting. Når jeg da kommer hjem med poser til et rent hus flagrer lykken rundt meg. Huff for en matrealist ! Sist lørdag jeg kom hjem fra trening hadde min mann bakt boller og brøddeigen sto til heving - DA ble jeg glad !
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 20. januar 2003 #10 Skrevet 20. januar 2003 Hva som gjør meg glad: * Å være i god form/trene * At jeg har verdens beste kjæreste og at han elsker bare meg * At venner og familie har det nogenlunde bra etter alt som har hendt * At jeg vet Gud tar vare på mine kjære som er i himmelen (Savner dem noe sinnsykt!) * Å høre på musikk * Å vite at jeg kunne hatt det verre * Å se at andre er glade * Å få høre noen si at de er glad i meg * At kjæresten min sender meg små, søte lapper og sms på en ellers slitsom dag * Å kunne gjøre noe bra for andre * Å se sola igjen Det er ofte de minste gleder som kan gjøre meg gladest.. Bare de lille, søte ting :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #11 Skrevet 21. januar 2003 Glede er å ikke være uvenn med kjæresten sin som man elsker så innmari høyt... Vi krangler this very moment, og for alt jeg vet kan flyttinga ilag om 2 uker stå på spill... :cry: Så det er for meg glede akkurat nå ja. Nytt forsøk: :D Glede for meg er å vite at jeg har noen i livet mitt som elsker meg like mye som jeg elsker han, som verdsetter meg for det jeg er, og som etter en krangel fortsatt vil flytte sammen med meg - den største hissigproppen i hele Norge Veid opp imot dette så har alt annet veldig lite å si for meg akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå