Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #1 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg går på p piller.28 stk om mnd. det er da sukkertabletter jeg tar under mensperioden slik at jeg ikke skal glemme å ta tabletter! i dag, min siste mens dag lå jeg med en gutt, han fikk utløsning inne i meg! p pillene er beskyttende for det ikke sant? eller kan jeg lettere bli gravid av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2003 #2 Del Skrevet 19. januar 2003 Det er jo det p-pillen er beskyttet for ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 20. januar 2003 #3 Del Skrevet 20. januar 2003 Bruker du pillene slik som du skal (les bruksanvisningen) er du trygg HELE tiden. Det er det som er det geniale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #4 Del Skrevet 20. januar 2003 ok så selv når jeg tar sukkertablettene er jeg trygg? deilig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Napsterbabe75 Skrevet 20. januar 2003 #5 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja, selv når du tar sukkerpillene er du beskyttet. Sukkerpillene har kun en påminnelsesfunksjon, og inneholder ikke hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå