Gå til innhold

Julekalender til min kjære


Gjest

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for og lage julekalender til min kjære i år, i tilleg til julestrømpe, men jeg er gått helt tom for ideer når det gjelder ting jeg kan gi..

Såklart har jeg slike enkle ideer som gavekort på massasje, sex, middag o.s.v, men jeg kan da ikke ha dette hver dag i 24 dager, så alt av andre småting som kan kjøpes og som dere tror ville blitt bra tas imot med stor takk..

Og dere som evt lager julekalender til deres kjære, hva er det dere gir da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pakker bare inn 24 smpgodt jeg.

Det samme gjør han, også henger vi disse på kalendren mamma broderte til meg da jeg var halvannt år gammel. Denne tåler ikke store tunge pakker, men det har aldri vært vurdert heller. Da vi vr små var det noen ganger småting vi fikk, jeg og min bror altså, men de var ikke større eller tyngre enn smågodt, det var noen helt små ting som var i n pakke på 24 som var til kalender rett og slett. Vi fikk velge "snop eller ting" hvert år, og ettersom vi ble eldre ble valget konsekvent snop, og dette har jeg bare fortsatt med.

Store ting, GAVER rett og slett, har jeg aldri ansett som å hør hjemme i en julekalender i det hele tatt. GAVENE tar vi til jul, dette er bar en nedtelling.

I noen av snopepakkene ligger det i tillegg en liten lapp som sier at i dag kan han få favotittmiddagen sin (denne fester jeg på en søndag, for favotitmiddagen hans er potetball (kumble, raspeball, eller hva en nå enn kaller det) og det tar et par timer å lage litt mer enn hva magen min har tolmodighet til etter jobb) eller masaje med velduftende olje, eller at jeg skal ta oppvasken for ham, men de fleste dagne er det bare rett og slett smågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde kalender til min kjære i fjor.. Og da hadde jeg ikke bare ting han skulle få.. Men hadde også noen utfordringer til han. jeg husker ikke alle.. men noen var slik:

- gi minst Xantall personer et komplimang idag

- gi minst Xantall personer et smil idag, og se hvor mange du får tilbake

- prøv å tenke ut 5 ting jeg setter pris på hos deg, ikke i noen bestemt rekkefølge (og så hadde jeg laget en fasit så han kunne se etterpå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-små kort med visdomsord, dikt el. + flaske vin på lørdager

-tannbørste, te, kaffe, sokker, småflasker fra Vinmonopolet, en flaske øl, flax-lodd, et blad, godis, billetter, vitaminer, bokmerke, bøker kjøpt på tilbud eller fra antikvariat, bilde av deg, pose risengrynsgrøt, barberlader, parfymeprøver, ...

-konfekteske med 24 biter pyntet med tall

-sjokoladelikør fra Anthon Berg (26 miniflasker i sjokolade i hver eske)

-gavekort; massasje, turer, frokost på senga, husarbeide, middag, vask av bilen hans, ...

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rask her.

Hva med et par lekre strømper på deg (hvis han liker det, da)som presang? Jeg kjøpte meg et nissesett i fjor, og der var det røde strømper med pelskant. Kjærkommen "pakke" når de dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hva med et par lekre strømper på deg (hvis han liker det, da)som presang?  Jeg kjøpte meg et nissesett i fjor, og der var det røde strømper med pelskant.  Kjærkommen "pakke" når de dukker opp!

Hvor kjøpte du det?? Vet om en som ville blitt helt vill av dette... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...