Gjest Casey Skrevet 27. april 2008 #61 Skrevet 27. april 2008 (endret) Her er det: Smeltet ost Sjokolademelk Medisterkaker med kålstuing og brun saus med løk Hva er forresten "fysen", at man synes noe er ekkelt? I såfall er jeg enig med deg i den oppramsingen din her! Endret 27. april 2008 av Casey
Gjest Gjest_adams mamma_* Skrevet 27. april 2008 #62 Skrevet 27. april 2008 taco,kylling m ris,marokkansk mat,generelt frukt fler ganger om dagen,is og laks med gratinert potet..yum yum
rugrat Skrevet 27. april 2008 #63 Skrevet 27. april 2008 Som oftest sjokolade og/eller chips. Eller så kan jeg bli skikkelig fysen på ei nybakt skive med smør og ost.
Gjest Eurydike Skrevet 27. april 2008 #64 Skrevet 27. april 2008 Eller så kan jeg bli skikkelig fysen på ei nybakt skive med smør og ost. Akkurat det kjenner jeg meg veldig igjen i. Tror det er noe rotfestet i det norske brødmatkostholdet: det man innerst inne alltid egentlig har lyst på, er ferskt brød med smør og ost. For min del får jeg som så mange i blant lyst på sjokolade, helst type mørk 70 % kakao. Et par ruter holder, egentlig. Dessuten god kaffe. Og så må jeg ha vin til visse typer middager for at helheten skal bli perfekt.
rugrat Skrevet 27. april 2008 #65 Skrevet 27. april 2008 (endret) Hva er forresten "fysen", at man synes noe er ekkelt? Tullejente, det betyr "å få veldig lyst på noe bestemt slags mat." Endret 27. april 2008 av rugrat
Eplekake Skrevet 27. april 2008 #66 Skrevet 27. april 2008 1. Pasta med ost 2. Smågodt 3. Smash 4. Kaffe 5. Farris 6. Yade (for folk som liker sjokolade) 7. Kebab med ost 8. Kinderegg 9. Cheese dodles 10. Riskrem ..... PMS? gjett om!!!
Gjest Bond Skrevet 28. april 2008 #68 Skrevet 28. april 2008 (endret) - Stekte ferske poteter (Det skjer ikke ofte, men da jeg først får lysten da er det helt vanvittig) - Kaviar. - Surkål. - Tomatjuice. - Oliven. - Havregrøt - Pølse og lumpe og potetsalat (den lysten får jeg nok bare et par ganger i året, men likevel, da må man) - Is. - Baileys med masse isbiter Endret 28. april 2008 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå