Gjest Borghild Skrevet 4. januar 2007 #41 Skrevet 4. januar 2007 Cola, potetgull, salte drops med pulver, sjokkis, mr lee osv. Alt som er usunt.
:-) anna Skrevet 5. januar 2007 #44 Skrevet 5. januar 2007 Saltmat og søtmat og penger og gull ;-) Potetgull, sjokolade eller noe varmt, gjerne med smeltet ost. Eller kaffe
Gjest Huldali Skrevet 7. januar 2007 #45 Skrevet 7. januar 2007 Brunost med honning, og da bare osten og honningen, ikke noe brødskive under Bestemor sine hjemmelagede horn, varmet så de smaker som nystekte eller varme, gode boller. På sommeren er det iskrem.
Knøttet Skrevet 7. januar 2007 #46 Skrevet 7. januar 2007 Akkurat nå er jeg mett, og da har jeg ikke lyst på noe som helst så derfor er det litt vanskelig å svare. Men det jeg tror jeg bruker å ha mest lyst på er som regel sjokolade og cola, noen ganger potetgull. Heldigvis har jeg begynt å få smaken på cola zero framfor vanlig cola, så da sparer jeg endel sukker selv om jeg får i meg en haug med kunstige søtningsstoffer som sikkert er like ille ...
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #47 Skrevet 29. desember 2007 Her er det: Smeltet ost Sjokolademelk Medisterkaker med kålstuing og brun saus med løk Jeg blir svært sjelden fysen på noe usunt, heller på frukt faktisk. Hvis du tenker på usunne ting må det bli melkesjokolade, vaniljeis med nonstop og peanøtter eller sørlandschips.
Gjest GinaTricot Skrevet 24. april 2008 #48 Skrevet 24. april 2008 Får alltid sug etter is eller sjokolade !
hilli Skrevet 24. april 2008 #49 Skrevet 24. april 2008 Mine svakheter er potetgull og is. Heldigvis er ikke is i moderate mengder så veldig fetende så det unner jeg meg. Potetgull kommer ikke innenfor døra.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #50 Skrevet 24. april 2008 Fete ting med mye smak, sånn som grillkylling med pommes frites og bernaise eller koteletter fra ferdigdisken. Og sjokolade, helst melkesjokolade og med Pringles til.
B.A. Skrevet 24. april 2008 #51 Skrevet 24. april 2008 Hamburger, cola, chips, pasta carbonara, hjemmelaga pizza, fisk+++ Sulteeeen...
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. april 2008 #52 Skrevet 24. april 2008 Jordbær, cheeseburger fra sjappa på hjørnet. Og noen ganger potetgull, og tzatziki.. mmm.. Og vannbakkels fra Deli Deluca. ÅHHH! LITCHI Og Rødvin! Men jeg spiser sjeldent de usunne delene av listen. Er ganske flink til å styre meg.
Mehe Skrevet 24. april 2008 #54 Skrevet 24. april 2008 Sjokolade, ost, yoghurtnøtter, iskaffe (Tine sin), berlinerbolle, muffins og brownies med melk til, øl, vin, cola og redningen: Rugsprø med philadelphia light og kiwi
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. april 2008 #56 Skrevet 24. april 2008 Aller mest på druer. Og pærer. Og mørk kokesjokolade.
SuperGjest Skrevet 25. april 2008 #57 Skrevet 25. april 2008 Sjokolade, smågodt, ost, lightbrus, potetgull og frukt
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #58 Skrevet 25. april 2008 Hvis jeg er sulten om kvelden; makaroni med ketsjup og revet ost... Ellers: Lakris og kaffe (espresso eller presskanne)... og rødvin ja. Om jeg er sulten og sliten i butikken: berlinerboller (pleier å stå over) og iskaffe (gir etter). Grønn te med honning.
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2008 #59 Skrevet 25. april 2008 Regner med vi snakker om å kjeske, her... (Fysen ) Gulrot og dipp, nøtter og mørk sjokolade, samt kaffe... Åh, kaffe! *homersikling*
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #60 Skrevet 27. april 2008 Mye artig (og fristende...!) å lese her, gitt! Som oftest er jeg fysen på frokostknekkebrød m brunost m te ved siden av, kjeks m blåmuggost og paprika, rødvin og sjokolade (sammen!), fruktyoghurt m musli, Doc halslinser, kokt nypotet m rømme, banan, rosiner, marsipan, erter(?!), kokt brokkoli m smør og salt, papadums m mangochutney... Yup, it goes on and on....*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå