Gå til innhold

Hva blir du oftest fysen på?

Anbefalte innlegg

Gjest Rilokiley
Skrevet

Her er det:

Smeltet ost

Sjokolademelk

Medisterkaker med kålstuing og brun saus med løk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg bare visst det! :ler:

Som regel er det bare "noe", nærmeste jeg kommer til å finne det ut er at jeg vil enten ha noe søtt eller noe salt.

Skrevet

Original chips med salt, appelsinkrokansjokolade og cola på glassflaske.. (Og jeg har alt sammen på bordet foran meg, sånn flaks a gitt! :ler: )

Skrevet
(Og jeg har alt sammen på bordet foran meg, sånn flaks a gitt!  :ler: )

:sur:

Skrevet

Pizza, bamsemums, cola, smelta ost, sjokolademelk, stratos og baconchips.

Skrevet

Lakris.

Laks med sennepssaus.

Noe søtt.

:tommelsmil:

Skrevet

Noe med smeltet ost. Cheddar eller amerikansk. sukk......

Skrevet

Det er veldig varierende. Jeg kan få veldig lyst på alt fra spesifikke matretter til spesielle pålegg på brødskiven til usunne ting som sjokolade og potetgull og av og til også spesielle frukter. Jeg har nettopp hatt dilla på kiwi og banantwist, samt hjemmelaget eggesalat og smøreost, sennep og røkt skinke som pålegg.

Skrevet

Lakris, sjokolade, potetgull med ost og løk, og cashewnøtter. Sjokoladekake.

Dessuten kan jeg få veldig lyst på fløtegratinerte poteter, pommes frites, mc'donalds-mat, vannmelon, jordbær, hjemmelaget pizza, rødvin, iskald melk og brødskive med hapå.

Skrevet

Sjokolade

Nå i det siste har jeg fyst på Cola med peanøtter og, men jeg glemmer det når jeg handler, og vi har aldri peanøtter og cola i hus så :P

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Spm regel Brokkoli og pasta og tab extra... men så er jeg jo litt rar da, siden jeg ikke er så veldig glad i søte saker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...