Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøper som de fleste andre her undertøy og sokker. Jeg har Lindex-clubmedlemsskap og får en del tilbud på undertøy og klær.

Det er derimot sjelden jeg finner klær der. Men finner jeg noe, blir det fort favorittplagg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_soppen_*
Skrevet

Jeg syns Lindex har kommet seg veldig i det siste, og har funnet mye fint der.. Jeg bryr meg ikke så mye om hvor jeg handler, så lenge jeg liker det! At det er "flaut" å handle på kjedebutikker som Lindex og Cubus blir jo bare latterlig.

Skrevet
går det ann? hvem handler der aaa???

sjekk de klærne. sånne dårlige klær som tanta mi har.

Javel :ler:

Mye lekkert undertøy synes jeg.

Gjest mote.no
Skrevet
går det ann? hvem handler der aaa???

sjekk de klærne. sånne dårlige klær som tanta mi har.

I know. Setter ikke min fot inne på slike butikker ass. Dårlig kvalitet åsså.

Skrevet
I know. Setter ikke min fot inne på slike butikker ass. Dårlig kvalitet åsså.

dårlig kvalitet? den tror jeg blir litt feil..har hvertfall ikke den erfaringen..da er vel H&M nummer 1.

Skrevet

Undertøyet der er jo bra :) Ellers har eg vel kjøpt hanskar der (sånn to stk for prisen av eit par). Men så er eg ei HM-jente... :)

Skrevet
Undertøyet der er jo bra :) Ellers har eg vel kjøpt hanskar der (sånn to stk for prisen av eit par). Men så er eg ei HM-jente... :)

har du kjøpt to for 79 vantene? de er så stygge synes jeg..bekalger..men minner meg om monsterhender.. :legrine:

Skrevet

Har handlet undertøy på Lindex 2-3 ganger. Utenom det så synes ikke jeg at de har noe i det hele tatt...

Skrevet
har du kjøpt to for 79 vantene? de er så stygge synes jeg..bekalger..men minner meg om monsterhender.. :legrine:

:ler: jepp, dei kjøpte eg og blei fortalt at det såg ut som eg hadde "mikke mus-hender". Men uansett takk for at du sa din meining :ler:

Skrevet (endret)

Lindex er vel ikke første butikken eg går på, men det hender da at eg har kjøpt klær der ja! Og de er blitt mye bedre enn de var før.

Men de er vel litt mer damete i stilen enn hva eg antar TS er.

Endret av Anthea
Skrevet
:ler: jepp, dei kjøpte eg og blei fortalt at det såg ut som eg hadde "mikke mus-hender". Men uansett takk for at du sa din meining :ler:

mente ikke å være frekk..men jeg og en veninne hadde det litt gøy når vi var i butikken og tok på oss 3 par oppå hverandre :legrine:

Skrevet
mente ikke å være frekk..men jeg og en veninne hadde det litt gøy når vi var i butikken og tok på oss 3 par oppå hverandre :legrine:

Neida, forsto kva du meinte :) Og eg er einig i det du skriv :ler:

Skrevet

Jeg går som regel forbi Lindex-butikken, men her i våres gikk jeg inn fordi jeg så at de hadde langermede hvite T-skjorter billig. Trengte et par sånne nemlig.

Siden jeg hadde god tid kikket jeg litt rundt, og fant en kjempefin hvit bluse.

Den har blitt en av mine favoritter. Har fått masse komplimenter for den. Mange som lurer på hvor jeg har kjøpt den :-)

Skrevet

Eg og handla masse undertøy på lindex.. har funne dei beste BHane med silikon innlegg i der ;)

ellers har ikkje eg handla så masse anna der.. inntil vidare :)

Skrevet
Eg og handla masse undertøy på lindex.. har funne dei beste BHane med silikon innlegg i der ;)

ellers har ikkje eg handla så masse anna der.. inntil vidare :)

er v eldig gladi Ella M !

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg handler der, har "dilla" på slike boxere de selger der. 3 for 119,- Nå har jeg 9 stk. Utenom trusene handler jeg nesten alltid undertøysettene mine der fordi de er av god kvalitet og et ok utvalg.

Skrevet
Jeg handler der....iiiiiikk, nå er vel ryktet mitt spolert for alltid :ironi:

Handler

Barneklær

Strømpebukser, sokker

Dill & dall (hårting, belter, votter, lue  +++)

Og innimellom kan jeg finne en genser eller topp som er bra, gjelder bare å lete litt godt  :ler:

Samme her.

Skrevet

Jeg kjøper sokker på Lindex. Så vidt jeg kan se, har de sluttet å selge svarte sokker med et lite broderi på ankelen på H&M, men på Lindex selger de slike.

Skrevet

Det blir for det meste undertøy jeg handler der. Av og til så glimter de jo til med noe pent vanlig tøy, og jeg kjøpte faktsik et pent skjørt der i fjor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...