Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Handler ikke mye der. Mest undertøy og sminke. Fikk kjøpt en kjempetøff veske der tidligere i år, og har blitt medlem i Lindex Club for å få rabatt. Det koster jo ingenting.

:)

Endret av Cupcake
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg handler undertøy på Lindex.

Me too :Nikke: Har funnet mye lekkert der inne... :)

Skrevet
Handler ikke mye der. Mest undertøy og sminke. Fikk kjøpt en kjempetøff veske der tidligere i år, og har blitt medlem i Lindex Club får å få rabatt. Det koster jo ingenting.

:)

greit å få 25%på et helt kjøp ja :legrine:

Skrevet

De har som flere har nesvnt her inne, mye fint og behagelig undertøy der. Også kjøper jeg sminke der da:)

Skrevet

Lindex har faktisk utrolig pene vesker innimellom. Er ikke av den beste kvaliteten, men det holder for meg :) Har også kjøpt et par søte sko/tøfler der. Klærne er ikke helt min stil, så de holder jeg meg unna.

Skrevet

Sminke har de ikke på min Lindex.

Har kjøpt en liten topp og en kul veske der i høst.

Prøvde et par dressbukser, men de var med legg! Er ikke det litt 'ut'? Eller er det nå 'in'? :ler:

I sommer kjøpte jeg en fin solhatt og strandbag der.

Klærne ser fine ut i reklamefilmene, men når jeg er der kan jeg ikke se det. :klø: Sånn er det forresten med HM også..

Skrevet

Så nei, jeg handler ikke så mye der. :ler:

Skrevet
Lindex har faktisk utrolig pene vesker innimellom. Er ikke av den beste kvaliteten, men det holder for meg :) Har også kjøpt et par søte sko/tøfler der. Klærne er ikke helt min stil, så de holder jeg meg unna.

legg?

Dressbuksene jeg har sett på lindex..den ene er d litt sånn "herrefassong"på..noe som er veldig inn..andre er svart lav i livet..og rette bein..er jod et som er in..vet ikke når du var der..men det var de jeg prøvde!

Skrevet

Hmmm..vel jeg tror jeg generellt stikker innom "alle" butikker sånn i ny og ne. Er veldig få butikker jeg ikke stikker innom når jeg er ute på shopping. Så ja, har handlet endel på Lindex også.

Men bare for å ta et eks.:

For ikke sånn kjempe lenge siden så gikk jeg innom en butikk hvor de så definitivt ikke viser fra utsiden at de har min type klær, men jeg endte da opp med å komme ut med et skjørt so jeg bare elsker og som jeg har fått mye skryt for.

For meg så beviser bare det at jeg kan finne noe nesten overalt! :)

Skrevet

Jeg handler vel bare sokker og evt undertøy på Lindex, men jeg har faktisk noen klær fra fretex som jeg synes er kjempefine - og av bra kvalitet, med fine fargekombinasjoner og særpreg, som har vist seg å være fra Lindex. Så jeg har ikke noen 100% sperre. Lenge siden jeg har vært i en Lindexbutikk, dog.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg handler også sokker, stay-ups og undertøy der. Av og til finner jeg noen fine klær også der, men ikke alltid.

Skrevet
legg?

Dressbuksene jeg har sett på lindex..den ene er d litt sånn "herrefassong"på..noe som er veldig inn..andre er svart lav i livet..og rette bein..er jod et som er in..vet ikke når du var der..men det var de jeg prøvde!

Legg ja. :ler: Jeg var der på onsdag.

Skrevet

Kjøper undertøy og barnetøy der. Er Ella May-bruker. Og så kjøper jeg "båt-ting" der, vesker og belter etc. som jeg har i båten om sommeren, som ikke er så farlig om blir våte og stygge og som hives etter endt sesong.

Og litt voks, barberhøvler, noe neglelakk o.l.

Skrevet

Nei jeg handler ikke der, eller jo... fant faktisk et lekkert undertøyssett derifra for et år siden. Siden har jeg ikke vært der, men ble imponert over utvalget de har av undertøy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...